Pregled bibliografske jedinice broj: 777771
Ekonomska analiza prava u predmetu United Brands i kriterij njezine primjene u europskom pravu tržišnog natjecanja
Ekonomska analiza prava u predmetu United Brands i kriterij njezine primjene u europskom pravu tržišnog natjecanja // Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu, 52 (2015), 4 (118); 911-931 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 777771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekonomska analiza prava u predmetu United Brands i kriterij njezine primjene u europskom pravu tržišnog natjecanja
(Economic analysis of Law in the United Brands case and criteria for its aplication in the EU Competition Law)
Autori
Vuletić, Dominik
Izvornik
Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu (0584-9063) 52
(2015), 4 (118);
911-931
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pravo tržišnog natjecanja; ekonomska analiza prava; zlouporaba vladajućeg položaja
(Competition Law; Economic Analysis of Law; Abuse of Dominance)
Sažetak
Temeljni cilj rada je da kroz primjer konkretne odluke indicira opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja. Rad pruža prikaz presude Europskog suda u predmetu United Brands koja bila važna za interpretativni razvoj pravila o zloupotrebi vladajućeg položaja poduzetnika u pravu tržišnog natjecanja Europske unije. Odluka je prikazana kroz analitičke korake koji se inače primjenjuju u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja pa rad može poslužiti i u didaktičke svrhe. Indicirani opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava emanacija je raspravnog načela iz procesnog prava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- HeinOnline
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Current Legal Theory