Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 777631

Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir


Ivančev, Mate
Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir, 2015., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 777631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir
(Conceptual design of railway line Split-Trogir)

Autori
Ivančev, Mate

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Građevinski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
46 stranica + 11 priloga

Mentor
Lakušić, Stjepan

Neposredni voditelj
Ahac, Maja

Ključne riječi
Željeznička pruga; gradska željeznica; Split; Trogir; Zračna luka Split
(Railway line; urban rail; Split; Trogir; Split Airport)

Sažetak
Željeznički promet u Splitsko-dalmatinskoj županiji nedovoljno je razvijen i moderniziran što rezultira njegovim slabim korištenjem s gledišta čitavog gradsko-prigradskog sustava ovog područja. Prometno opterećenje postojećih cestovnih prometnica koje je veće od propusne moći, onečišćenje bukom, prometni čepovi u vršnim satima (prvenstveno na ulazima u Split i Trogir) ukazuju na nužnost potrage za novim rješenjima na postojećoj željezničkoj infrastrukturi u vidu proširenja i modernizacije mreže gradskog i prigradskog prometa na relaciji Split – Zračna luka Split - Trogir. Idejnim rješenjem danim u ovom radu predviđa se povezivanje Glavnog željezničkog kolodvora Split sa Zračnom lukom Split i Trogirom. Navedeno povezivanje predviđa priključivanje željezničke pruge na već postojeću trasu Split – Kaštel Gomilica, te izgradnju novog dijela pruge do zračne luke i Trogira uz djelomično korištenje infrastrukturnog koridora okvirno definiranog GUP-om grada Kaštela. Prilikom postavljanja horizontalnih elemenata trase nastojalo se izbjeći postojeće cestovne prometne koridore, veća cestovna raskrižja, gusto naseljena te područja od posebne prirodne vrijednosti. Ukupna duljina položene trase jednokolosječne pruge od Glavnog kolodvora Split do stanice Trogir iznosi 27, 36 km, pri čemu je predviđeno korištenje postojećeg kolosijeka na dionici od Glavnog kolodvora Split do Kaštel Gomilice u duljini od 12, 35 km.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stjepan Lakušić (mentor)

Avatar Url Maja Ahac (mentor)

Avatar Url Mate Ivančev (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivančev, Mate
Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir, 2015., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb
Ivančev, M. (2015) 'Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir', diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}ev, Mate}, year = {2015}, pages = {46 stranica + 11 priloga}, keywords = {\v{Z}eljezni\v{c}ka pruga, gradska \v{z}eljeznica, Split, Trogir, Zra\v{c}na luka Split}, title = {Idejno rje\v{s}enje \v{z}eljezni\v{c}ke pruge Split-Trogir}, keyword = {\v{Z}eljezni\v{c}ka pruga, gradska \v{z}eljeznica, Split, Trogir, Zra\v{c}na luka Split}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}ev, Mate}, year = {2015}, pages = {46 stranica + 11 priloga}, keywords = {Railway line, urban rail, Split, Trogir, Split Airport}, title = {Conceptual design of railway line Split-Trogir}, keyword = {Railway line, urban rail, Split, Trogir, Split Airport}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font