Pregled bibliografske jedinice broj: 777603
Ugasi loš program i upali svoj stav!
Ugasi loš program i upali svoj stav! // International Interdisciplinary Symposium Philosophy of Media. Creativity and Media / Brdovčak, Mac Srećko (ur.).
Cres, Hrvatska: Hrvatsko filozofsko društvo, Sveučilište Sjever, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. str. 43-43 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 777603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ugasi loš program i upali svoj stav!
(Turn off the Bad Program and Turn on Your Attitude!)
Autori
Kolednjak, Marijana ; Grabar, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
International Interdisciplinary Symposium Philosophy of Media. Creativity and Media
/ Brdovčak, Mac Srećko - : Hrvatsko filozofsko društvo, Sveučilište Sjever, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015, 43-43
ISBN
978-953-56314-5-3
Skup
Filozofija medija. Kreativnost i mediji
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 17.09.2015. - 20.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
komunikacija ; jezik ; etika ; mediji
(communication ; language ; ethics ; media)
Sažetak
Pojavom mreže svih mreža i pametnih telefona dogodila se revolucija u načinu kako ljudi komuniciraju te je došlo do promjena u društvu, ali i u samome jeziku. Poznato je da je u vremenu koje je uslijedilo nakon otkrića telefona pismo gotovo umuknulo u svim sferama privatnoga života. Govor je zamijenio pismo. Danas je tzv. Web 2.0 pismo ponovno preuzelo primat. To je pismo međutim izuzetno kreativno: prepuno emotikona, akronima, oponašanja zvukova i drugih elemenata ležernoga stila. Oni koji nikada do sada nisu napisali neko pismo danas pišu mailove ili SMS- ove. Na taj je način povećana jezična kreativnost koja u novim komunikacijskim oblicima, u tim novim medijima dolazi do izražaja, a sve zbog smanjene (jezične) normativnosti. U ovome radu autorice će se baviti jezičnom kreativnošću i etičnošću ovakve, kreativne, vrste komunikacije budući da su mediji kreatori realnosti odnosno svijeta u kojem živimo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica