Pregled bibliografske jedinice broj: 777578
Ukupna tjedna razlika u aktivitetu nastave tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola
Ukupna tjedna razlika u aktivitetu nastave tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 777578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ukupna tjedna razlika u aktivitetu nastave tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola
(A total weekly difference in Physical Education class activities between 3rd and 4th grade pupils of elementary schools.)
Autori
Horvat, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
10.07
Godina
2015
Stranica
44
Mentor
Vidranski, Tihomir
Ključne riječi
aktivitet ; sat Tjelesne i zdravstvene kulture ; pedometar
(activity ; hours of physical education ; pedometer)
Sažetak
Sat Tjelesne i zdravstvene kulture u školama može u najvećoj mjeri doprinijeti osposobljavanju djece i mladih za samostalno kreiranje zdravog i aktivnog stila života. Svrha istraživanja je utvrditi razlike u procjeni ukupne tjelesne aktivnosti učenika 3. razreda koji imaju sat Tjelesne i zdravstvene kulture tri puta tjedno i učenika 4. razreda koji imaju sat Tjelesne i zdravstvene kulture dva puta tjedno. Utvrđivat će se razlike u ukupnom tjednom aktivitetu na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. razreda i učenika 4. razreda osnovne škole. Ukupan aktivitet će se procijeniti uređajem za procjenu aktiviteta, pedometrom Uniqa. U istraživanju je sudjelovalo 127 učenika 3. i 4. razreda osnovne škole. Razlike u razini aktiviteta će se analizirati Mann – Whitney U testom. Rezultati su pokazali da postoje statistički značajne razlike u ukupnom tjednom aktivitetu na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. razreda i učenika 4. razreda osnovne škole (3564, 73:1900, 92). Također učenici 3. razreda postižu veći ukupni aktivitet na jednom nastavnom satu Tjelesne i zdravstvene kulture od učenika 4. razreda osnovne škole (1188, 73:948, 08). Utvrđene su i razlike prema spolu te tako učenici 3. i 4. razreda imaju veći ukupni tjedni aktivitet od učenica 3. i 4. razreda osnovne škole (Mann- Whitney U test Z=3, 54, p=0, 00) dok aktivitet na jednom nastavnom satu između učenika i učenika 3. razreda iznosi (1227, 99:971, 98). S obzirom na metodičke organizacijske oblike rada najzastupljeniji je paralelno odjeljenjski oblik rada u 3. razredu te izmjenično odjeljenjski oblik rada u 4. razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek