Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 777528

Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave


Jurčić, Marko; Klasnić, Irena
Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 25-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 777528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave

Autori
Jurčić, Marko ; Klasnić, Irena

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 1; 25-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
škola ; učitelj ; kompetencije ; ; pravednost
(age ; urban and suburban schools ; competence ; gender)

Sažetak
Suvremena škola treba učitelja koji posjeduje kompetencije, one koje mu omogućuju snalaženje u promjenjivim vremenima i novonastalim uvjetima, kako bi uspješno i učinkovito obavljao svoju nastavnu ulogu. Kompetentnost suvremenoga učitelja danas objedinjuje brojne višedimenzionalne stručnosti i općeljudske kvalitete. Dobroga učitelja, među ostalim kvalitetama, karakterizira i pravednost. Koncept pravednosti i pravde sve više se spominje, kako u društvu tako i u odgojno-obrazovnim institucijama. Znanstveni doprinos ovoga rada očituje se u emirijskom dijelu, koji donosti rezultate učeničke percepcije pravednosti učitelja. Nezavisne varijable bile su dob, spol i vrsta škole (gradska ili prigradska). Istraživanjem je obuhvaćeno 1167 učenika šestih i osmih razreda iz 13 osnovnih škola. Na temelju dobivenih rezultata utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike u procjeni pravednosti učitelja prema dobi učenika, spolu i vrsti škole koju pohađaju. Od učitelja se očekuje uvažavanje dobnih i spolnih razlika te vrste škole (gradska ili prigradska) da bi se ostvarila pravednost, kako u razmišljanju tako i u djelovanju. Pristupnik je napisao dio teorijskog dijela, dio rasprave temeljene na rezultatima istraživanja i dio zaključka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Klasnić (autor)

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko; Klasnić, Irena
Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 25-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Jurčić, M. & Klasnić, I. (2015) Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (1), 25-44.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko and Klasni\'{c}, Irena}, year = {2015}, pages = {25-44}, keywords = {\v{s}kola, u\v{c}itelj, kompetencije, , pravednost}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Pravednost u\v{c}itelja kao \v{c}imbenik uspje\v{s}nosti nastave}, keyword = {\v{s}kola, u\v{c}itelj, kompetencije, , pravednost} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko and Klasni\'{c}, Irena}, year = {2015}, pages = {25-44}, keywords = {age, urban and suburban schools, competence, gender}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Pravednost u\v{c}itelja kao \v{c}imbenik uspje\v{s}nosti nastave}, keyword = {age, urban and suburban schools, competence, gender} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font