Pregled bibliografske jedinice broj: 776500
Utjecaj indeksa tjelesne mase na uspješnost djece kod obuke neplivača
Utjecaj indeksa tjelesne mase na uspješnost djece kod obuke neplivača, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 776500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj indeksa tjelesne mase na uspješnost djece kod obuke neplivača
(The effect of body mass index on performance of children with swiming courses)
Autori
Kuna, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
17.06
Godina
2015
Stranica
57
Mentor
Vidranski, Tihomir
Ključne riječi
djeca ; plivanje ; indeks tjelesne mase
(children ; swimmnig ; body mass index)
Sažetak
Plivanje je jedan od najboljih načina kako poboljšati zdravstveni status i razvoj djeteta. Da bi se dijete ili odrasla osoba uopće mogla baviti plivanjem bilo u svrhu sporta, rekreacije ili kineziterapije, prva stepenica je poduka neplivača. S ciljem utvrđivanja uspješnosti programa te eventualnog utjecaja ITM na uspješnost istog provedeno je istraživanje na uzorku od 31 djeteta starosti od 5 - 7 godina. Provjera znanja plivanja provedena je putem tablice usvojenosti znanja plivanja (Grčić 1996.) koja je i kriterij uspješnosti. Za sve varijable izračunati su osnovni deskriptivni parametri (aritmetička sredina, standardna devijacija i modalna vrijednost). Za utvrđivanje povezanosti među varijablama koristio se Pearsonov koeficijent korelacije. Za utvrđivanje razlika između skupina ispitanika u inicijalnom i finalnom mjerenju koristila se KruskallWalissanova, a za utvrđivanje razlika između inicijalnog i finalnog mjerenja koristila se FreidmanAnova te za utvrđivanje normalnosti distribucije koristio se KolmogorovaSmirnov test. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti kako postoje statistički značajne razlike u inicijalnim i finalnim stanjima što je bilo i za očekivati te ukazuje uspješnost programa. Postoje razlike u ITM između uspješnijih i neuspješnijih i to u korist onih koji imaju veći ITM, ali nema statistički značajne razlike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Tihomir Vidranski
(mentor)