Pregled bibliografske jedinice broj: 776354
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 776354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima
Autori
Burčul, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2015
Stranica
60
Mentor
Pinjatela, Renata
Ključne riječi
rana intervencija; samoregulacija; edukacijsko-rehabilitacijski program.
(early intervention; self-regulation; education and rehabilitation program)
Sažetak
Samoregulacija je najvažnije svojstvo emocionalnog razvoja, a definira se kao sposobnost praćenja i kontrole ponašanja u funkciji odgovora na socijalna očekivanja, Spoznaje o ranom emocionalnom razvoju i regulaciji pomažu u prevenciji, ranom otkrivanju i ranom liječenju poremećaja kod male djece zato je njezino poticanje od iznimne važnosti.Temelj razvoja samoregulacije je upravljanje fiziološkim podražajima, emocijama i pozornošću. Ovi temeljni zadatci u ranom djetinjstvu povlače za sobom vrlo različite utjecaje i razvojne procese. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost edukacijsko-rehabilitacijskog programa poticanja samoregulacije kod dvoje djece s razvojnim odstupanjima kronološke dobi 36 mj. Program se provodio u trajanju od tri mjeseca (1- 2xtjedno) u sklopu Kabineta za ranu intervenciju u Zadru. Dobiveni rezultati potvrđuju polaznu hipotezu koja pretpostavlja bolje funcioniranje djeteta na području samoregulacije nakon primjene edukacijsko- rehabilitacijskog programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(mentor)