Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 776354

Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima


Burčul, Petra
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 776354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima

Autori
Burčul, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2015

Stranica
60

Mentor
Pinjatela, Renata

Ključne riječi
rana intervencija; samoregulacija; edukacijsko-rehabilitacijski program.
(early intervention; self-regulation; education and rehabilitation program)

Sažetak
Samoregulacija je najvažnije svojstvo emocionalnog razvoja, a definira se kao sposobnost praćenja i kontrole ponašanja u funkciji odgovora na socijalna očekivanja, Spoznaje o ranom emocionalnom razvoju i regulaciji pomažu u prevenciji, ranom otkrivanju i ranom liječenju poremećaja kod male djece zato je njezino poticanje od iznimne važnosti.Temelj razvoja samoregulacije je upravljanje fiziološkim podražajima, emocijama i pozornošću. Ovi temeljni zadatci u ranom djetinjstvu povlače za sobom vrlo različite utjecaje i razvojne procese. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost edukacijsko-rehabilitacijskog programa poticanja samoregulacije kod dvoje djece s razvojnim odstupanjima kronološke dobi 36 mj. Program se provodio u trajanju od tri mjeseca (1- 2xtjedno) u sklopu Kabineta za ranu intervenciju u Zadru. Dobiveni rezultati potvrđuju polaznu hipotezu koja pretpostavlja bolje funcioniranje djeteta na području samoregulacije nakon primjene edukacijsko- rehabilitacijskog programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Pinjatela (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burčul, Petra
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Burčul, P. (2015) 'Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bur\v{c}ul, Petra}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {rana intervencija, samoregulacija, edukacijsko-rehabilitacijski program.}, title = {Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima}, keyword = {rana intervencija, samoregulacija, edukacijsko-rehabilitacijski program.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bur\v{c}ul, Petra}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {early intervention, self-regulation, education and rehabilitation program}, title = {Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima}, keyword = {early intervention, self-regulation, education and rehabilitation program}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font