Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 775944

Web bazirani CRM prilagođen telekom operaterima


Belina, Goran
Web bazirani CRM prilagođen telekom operaterima, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij računarstva Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 775944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Web bazirani CRM prilagođen telekom operaterima
(Web based CRM for telecoms)

Autori
Belina, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski stručni studij računarstva Tehničkog veleučilišta u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
14.03

Godina
2014

Stranica
40

Mentor
Predanić, Stipe

Ključne riječi
web bazirani; CRM; telekom operateri
(web based; CRM; telecoms)

Sažetak
Tema ovog završnog rada je sustav za upravljanje odnosima s klijentima. Autor ovog završnog rada upoznat sa jednim takvim sustavom te ga u svojem svakodnevnom radu koristi . Stoga je stremio ka većoj preglednosti i povezanosti pojedinih djelova aplikacije nego je susreće u radu sa sličnom aplikacijom. . Cilj je napraviti sustav za upravljanje odnosima s klijentima na kojeg bi se korisnici relativno lagano i brzo naviknuli te sa istom lakoćom koristili u svakodnevnom radu. Upravo iz tog razloga sam sustav, odnosno izrađena aplikacija u sklopu završnog rada je jednostavna bez nepotrebnih dodataka te intuitivna za korištenje. Aplikacija za upravljanje odnosima s klijentima je zamišljena kao homogeni sustav, a izvedena je u obliku dinamičke web aplikacije kojoj korisnici imaju pristup korištenjem web preglednika po izboru. U skladu s time, jedini preduvjeti za korištenje aplikacije su računalo, web preglednik i pristup lokalnoj mreži, odnosno poslužitelju unutar iste na kojemu je aplikacija smještena. Svaki dio aplikacije treba na najjednostavniji i najučinkovitiji način raditi ono za što je namijenjen. Uporaba aplikacije je predviđena za svakodnevni rad s klijentima jednoga telekoma ili slične tvrtke a u svrhu detaljnog dokumentiranja svih kontakata između telekoma i klijenta. Aplikacija treba dokumentirati sve kontakte, kako telefonske pozive tako i korespodenciju putem pošte ili e-maila, prema i od strane klijenta kako bi se u budućnosti mogla pregledati cijela povijest poslovnog odnosa s pojedinim klijentom te na temelju toga planirati daljnji postupci. Kontakti obuhvačaju ponajprije prijavu i otklanjanje prijavljenih kvarova te je na taj dio sustava obraćena posebna pozornost. Detaljni opis aplikacije, alati korišteni u izradi aplikacije, kako su izvedeni pojedini dijelovi te izgled same aplikacije su obrađeniu ovome radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu


Citiraj ovu publikaciju:

Belina, Goran
Web bazirani CRM prilagođen telekom operaterima, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij računarstva Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, Zagreb
Belina, G. (2014) 'Web bazirani CRM prilagođen telekom operaterima', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij računarstva Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Belina, Goran}, year = {2014}, pages = {40}, keywords = {web bazirani, CRM, telekom operateri}, title = {Web bazirani CRM prilago\djen telekom operaterima}, keyword = {web bazirani, CRM, telekom operateri}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Belina, Goran}, year = {2014}, pages = {40}, keywords = {web based, CRM, telecoms}, title = {Web based CRM for telecoms}, keyword = {web based, CRM, telecoms}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font