Pregled bibliografske jedinice broj: 775894
Neurološki pristup školskom neuspjehu
Neurološki pristup školskom neuspjehu // Paediatria Croatica, 38 (1994), 2; 169-174 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 775894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neurološki pristup školskom neuspjehu
(Neurologically based attitude to school failure)
Autori
Pospiš, Miroslav
Izvornik
Paediatria Croatica (1330-1403) 38
(1994), 2;
169-174
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Poremećaj pomanjkanja pažnje ; učenje ; smetnje ; dijete
(attention deficit disorder ; childhood ; human ; learning disorder ; minimal brain dysfunction ; neurologic disease ; review)
Sažetak
Liječnik primarnog kontakta mora imati jasan osjećaj o značenjuneuroloških faktora u problemima učenja. Uz brigu za djetetovo fizičko i emocionalno zdravlje, roditelji očekuju da se liječnik primarnog kontakta također brinu za edukacijsko zdravlje. Tipovi neurološkog poremećaja koji mogu biti prisutni u djece sa školskim neuspjehom mogu se podijeliti u tri kategorije: 1. genetički determinirano maturacijsko zaostajanje, 2. stečeno minimalno oštećenje dijelova mozga ili disfunkcije, koja nije dovoljna da rezultira većim neurološkim manjkavostima, ali je dostatna da izazove poremećaje jezika, perceptivne i motorne poremećaje i poremećaje ponašanja, 3. neurološko oštećenje koje rezultira jasno definiranim neurološkim sindromima. U ovom radu razmatraju se minimalna cerebralna disfunkcija, specifični poremećaji učenja i poremećaji manjka pažnje i također odnos između minor neurološke disfunkcije i problema učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus