Pregled bibliografske jedinice broj: 775847
Iskustvo nasilja mladih s motoričkim poremećajima
Iskustvo nasilja mladih s motoričkim poremećajima, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 775847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvo nasilja mladih s motoričkim poremećajima
(Violence against young people with physical disabilities)
Autori
Vnučec, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.09
Godina
2015
Stranica
115
Mentor
Pinjatela, Renata
Ključne riječi
nasilje; osobe s invaliditetom; kvantitativno istraživanje; kvalitativno istraživanje
(violence; people with disabilities; quantitative research; qualitative research)
Sažetak
Nasilje je široko rasprostranjen problem, bilo da govorimo o tipičnoj populaciji, a posebice ako govorimo o populaciji osoba s invaliditetom. One su još ugroženija skupina, zbog mnogih čimbenika. Zabrinjavajuća je činjenica da o ovoj temi nema mnogo istraživanja, a pogotovo ih nema u Hrvatskoj. Cilj ovoga rada bio je ispitati kakvo je stanje s nasiljem nad mladima s tjelesnim invaliditetom u Hrvatskoj: kakva oblike nasilja doživljavaju, koliko često, tko su zlostavljači te jesu li nasilje prijavili nekoj od nadležnih službi. Rad obuhvaća kvantitativno istraživanje i kvalitativno istraživanje. Za potrebe kvantitativnog dijela istraživanja konstruiran je anketni upitnik, koji su ispunjavale mlade osobe s invaliditetom, te su podaci obrađeni kvantitativnom metodom. Za potrebe kvalitativnog dijela istraživanja koristio se polustrukturirani intervju, koji je proveden sa troje sudionika, te je obrađen kvalitativnom metodom. Rezultati su pokazali da je nasilje nad mladim osobama s invaliditetom česta pojava i u Hrvatskoj, ali ukazuju i na manjkavost u pružanju podrške žrtvama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(mentor)