Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 775803

Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika


Šulentić Begić, Jasna; Dudjak, Martina
Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika // Didaktički putokazi, 71 (2015), 42-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 775803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika
(Singing and listening to songs in the early learning of english language)

Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Dudjak, Martina

Izvornik
Didaktički putokazi (1512-5998) 71 (2015); 42-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
glazba ; rano učenje engleskog jezika ; učenici primarnog obrazovanja
(music ; early learning English language ; primary education pupils)

Sažetak
Tema je ovoga rada povezanost glazbe s ranim učenjem engleskoga jezika. U svrhu dobivanja jasnijeg odnosa glazbe i njezine integracije u nastavu engleskoga jezika, analizirane su pjesme koje se pojavljuju u udžbenicima engleskoga jezika za drugi, treći i četvrti razred te je istraženo prihvaćaju li učenici četvrtog razreda glazbu u nastavi engleskog jezika te koje pjesme vole pjevati. Istraživanje se odvijalo tijekom ožujka 2014. godine u Osnovnoj školi kralja Tomislava u Našicama, točnije Područnoj školi Markovac Našički u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je obuhvatilo učenike četvrtoga razreda (N=17) koji od prvoga razreda uče engleski jezik, a te su pjesme usvojili i naučili pjevati. Provedeno je istraživanje dovelo do saznanja da je veći dio pjesama koje se pjevaju u procesu učenja jezika primjeren dječjoj dobi, no postoje i one koje ne odgovaraju učeničkim mogućnostima. Učenici vole pjevati pjesme koje su sigurno usvojili, koje su popularne i njima poznate, vedrog, ali i tajanstvenog i sjetnog karaktera, umjerenog do brzog tempa s pjevnom melodijom. Učenici prihvaćaju i pozitivno reagiraju na upotrebu glazbe kao nastavnog sredstva u procesu usvajanja engleskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna; Dudjak, Martina
Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika // Didaktički putokazi, 71 (2015), 42-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Šulentić Begić, J. & Dudjak, M. (2015) Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika. Didaktički putokazi, 71, 42-47.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Dudjak, Martina}, year = {2015}, pages = {42-47}, keywords = {glazba, rano u\v{c}enje engleskog jezika, u\v{c}enici primarnog obrazovanja}, journal = {Didakti\v{c}ki putokazi}, volume = {71}, issn = {1512-5998}, title = {Pjevanje i slu\v{s}anje pjesama u ranom u\v{c}enju engleskoga jezika}, keyword = {glazba, rano u\v{c}enje engleskog jezika, u\v{c}enici primarnog obrazovanja} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Dudjak, Martina}, year = {2015}, pages = {42-47}, keywords = {music, early learning English language, primary education pupils}, journal = {Didakti\v{c}ki putokazi}, volume = {71}, issn = {1512-5998}, title = {Singing and listening to songs in the early learning of english language}, keyword = {music, early learning English language, primary education pupils} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font