Pregled bibliografske jedinice broj: 775803
Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika
Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika // Didaktički putokazi, 71 (2015), 42-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 775803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju
engleskoga jezika
(Singing and listening to songs in the early
learning of english language)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Dudjak, Martina
Izvornik
Didaktički putokazi (1512-5998) 71
(2015);
42-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
glazba ; rano učenje engleskog jezika ; učenici primarnog obrazovanja
(music ; early learning English language ; primary education pupils)
Sažetak
Tema je ovoga rada povezanost glazbe s ranim učenjem engleskoga jezika. U svrhu dobivanja jasnijeg odnosa glazbe i njezine integracije u nastavu engleskoga jezika, analizirane su pjesme koje se pojavljuju u udžbenicima engleskoga jezika za drugi, treći i četvrti razred te je istraženo prihvaćaju li učenici četvrtog razreda glazbu u nastavi engleskog jezika te koje pjesme vole pjevati. Istraživanje se odvijalo tijekom ožujka 2014. godine u Osnovnoj školi kralja Tomislava u Našicama, točnije Područnoj školi Markovac Našički u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je obuhvatilo učenike četvrtoga razreda (N=17) koji od prvoga razreda uče engleski jezik, a te su pjesme usvojili i naučili pjevati. Provedeno je istraživanje dovelo do saznanja da je veći dio pjesama koje se pjevaju u procesu učenja jezika primjeren dječjoj dobi, no postoje i one koje ne odgovaraju učeničkim mogućnostima. Učenici vole pjevati pjesme koje su sigurno usvojili, koje su popularne i njima poznate, vedrog, ali i tajanstvenog i sjetnog karaktera, umjerenog do brzog tempa s pjevnom melodijom. Učenici prihvaćaju i pozitivno reagiraju na upotrebu glazbe kao nastavnog sredstva u procesu usvajanja engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)