Pregled bibliografske jedinice broj: 775624
Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom
Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 64-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 775624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom
(The correlation between teachers’ lifelong learning forms and their motivations, attitudes and job satisfaction)
Autori
Rogić, Ana Marija
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64
(2015), 1;
64-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; informalno učenje; nastavnik; refleksivno učenje; samoupravljano učenje
(informal learning; lifelong learning; reflexive learning; self-directed learning; teacher)
Sažetak
U ovome radu riječ je o cjeloživotnome učenju nastavnika, koji čine zadnju kariku u obrazovnome sustavu odgovornom za provođenje politike cjeloživotnoga učenja. Nastavničku profesiju, između ostaloga, obilježava velika odgovornost, a ona uključuje i odgovornost nastavnika za vlastito učenje i usavršavanje. Provedenim se istraživanjem željelo pokušati prepoznati navike učenja samih nastavnika u kontekstu opće društvene prihvaćenosti koncepcije cjeloživotnoga učenja. Polazi se od pretpostavke da postoji povezanost između pojedinih oblika cjeloživotnoga učenja i nastavničke motivacije, stavova i zadovoljstva poslom za njihovo cjeloživotno učenje. U radu je prikazano istraživanje provedeno među profesorima hrvatskoga jezika i književnosti i učitelja razredne nastave u osnovnim i srednjim školama u Zadarskoj županiji. Rezultati pokazuju postojanje statistički značajne povezanosti pojedinih oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove intrinzične motivacije, pozitivnih stavova o cjeloživotnome učenju te zadovoljstva nastavničkim poslom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- ProQuest, Periodical Acquisions, Michigan
- MLA International Bibliography
- Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske