Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 775624

Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom


Rogić, Ana Marija
Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 64-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 775624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom
(The correlation between teachers’ lifelong learning forms and their motivations, attitudes and job satisfaction)

Autori
Rogić, Ana Marija

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 1; 64-90

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; informalno učenje; nastavnik; refleksivno učenje; samoupravljano učenje
(informal learning; lifelong learning; reflexive learning; self-directed learning; teacher)

Sažetak
U ovome radu riječ je o cjeloživotnome učenju nastavnika, koji čine zadnju kariku u obrazovnome sustavu odgovornom za provođenje politike cjeloživotnoga učenja. Nastavničku profesiju, između ostaloga, obilježava velika odgovornost, a ona uključuje i odgovornost nastavnika za vlastito učenje i usavršavanje. Provedenim se istraživanjem željelo pokušati prepoznati navike učenja samih nastavnika u kontekstu opće društvene prihvaćenosti koncepcije cjeloživotnoga učenja. Polazi se od pretpostavke da postoji povezanost između pojedinih oblika cjeloživotnoga učenja i nastavničke motivacije, stavova i zadovoljstva poslom za njihovo cjeloživotno učenje. U radu je prikazano istraživanje provedeno među profesorima hrvatskoga jezika i književnosti i učitelja razredne nastave u osnovnim i srednjim školama u Zadarskoj županiji. Rezultati pokazuju postojanje statistički značajne povezanosti pojedinih oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove intrinzične motivacije, pozitivnih stavova o cjeloživotnome učenju te zadovoljstva nastavničkim poslom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ana Marija Iveljić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Rogić, Ana Marija
Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 64-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rogić, A. (2015) Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (1), 64-90.
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Ana Marija}, year = {2015}, pages = {64-90}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje, nastavnik, refleksivno u\v{c}enje, samoupravljano u\v{c}enje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Povezanost oblika cjelo\v{z}ivotnoga u\v{c}enja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje, nastavnik, refleksivno u\v{c}enje, samoupravljano u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Ana Marija}, year = {2015}, pages = {64-90}, keywords = {informal learning, lifelong learning, reflexive learning, self-directed learning, teacher}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {The correlation between teachers’ lifelong learning forms and their motivations, attitudes and job satisfaction}, keyword = {informal learning, lifelong learning, reflexive learning, self-directed learning, teacher} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • ProQuest, Periodical Acquisions, Michigan
  • MLA International Bibliography
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font