Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 775549

Prikaz modela poticanja ranog psihomotoričkog razvoja


Grundler, Mateja
Prikaz modela poticanja ranog psihomotoričkog razvoja, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 775549 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz modela poticanja ranog psihomotoričkog razvoja
(Models of early psychomotor development stimulation)

Autori
Grundler, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.09

Godina
2015

Stranica
70

Mentor
Pinjatela, Renata

Ključne riječi
rana intervencija; patronaža; bolnički uvjeti; psihomotorički razvoj djeteta; edukacijsko-rehabilitacijski program; višestruke teškoće
(early intervention; home visit conditions; institutional conditions; psychomotor development; education and rehabilitation program; multiple impairments)

Sažetak
Pojam rana intervencija označava proces informiranja, savjetovanja, edukacije i podrške djeci u ranoj dobi kod koje je utvrđeno stanje mogućeg odstupanja u razvoju, s visokim rizikom za daljnji razvoj. Rana intervencija kao multidisciplinarni pristup namijenjen je djeci od rođenja pa do njihove 6-7 godine života u cilju dječje dobrobiti i zdravlja, poticanja razvoja kompetencija, minimiziranjem razvojnih teškoća, preveniranjem funkcionalnih pogoršanja, pomaganjem kod prilagodbe roditeljima i cjelokupnog obiteljskog funkcioniranja. U zadnjih nekoliko desetljeća prepoznata je uloga rane intervencije za djecu s teškoćama i njihove obitelji, te shodno tome, važno započeti s pružanjem usluga rane intervencije odmah po sumnji i detekciji djetetove teškoće. Osim dobrobiti za dijete, prepoznata je pozitivna uloga uključivanja roditelja u proces rane intervencije – što savjetovanjem, što suradnjom u terapijskom smislu. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost dva edukacijsko-rehabilitacijskog programa poticanja ranog psihomotoričkog razvoja: programa u kućnim, tj. patronažnim uvjetima i bolničkim, tj. institucijskim uvjetima koji se provode u Republici Hrvatskoj. Program se provodio u kućnim, tj. patronažnim uvjetima u sklopu Centra za rehabilitaciju Mali dom – Zagreb u kojem su sudjelovala dva ispitanika kronološke dobi 20 i 12 mjeseci, te u bolničkim, tj. institucijskim uvjetima u sklopu Specijalne bolnice za zaštitu djece s neurorazvojnim i motoričkim smetnjama – Zelengaj u kojem su sudjelovala također dva ispitanika kronološke dobi 30 i 20 mjeseci. Na temelju statističke obrade i analize podataka dobiveni rezultati potvrđuju polaznu hipotezu prema kojoj dolazi do napretka u psihomotoričkom razvoju djece pri primjeni edukacijsko- rehabilitacijskog programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Pinjatela (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grundler, Mateja
Prikaz modela poticanja ranog psihomotoričkog razvoja, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Grundler, M. (2015) 'Prikaz modela poticanja ranog psihomotoričkog razvoja', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grundler, Mateja}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {rana intervencija, patrona\v{z}a, bolni\v{c}ki uvjeti, psihomotori\v{c}ki razvoj djeteta, edukacijsko-rehabilitacijski program, vi\v{s}estruke te\v{s}ko\'{c}e}, title = {Prikaz modela poticanja ranog psihomotori\v{c}kog razvoja}, keyword = {rana intervencija, patrona\v{z}a, bolni\v{c}ki uvjeti, psihomotori\v{c}ki razvoj djeteta, edukacijsko-rehabilitacijski program, vi\v{s}estruke te\v{s}ko\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grundler, Mateja}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {early intervention, home visit conditions, institutional conditions, psychomotor development, education and rehabilitation program, multiple impairments}, title = {Models of early psychomotor development stimulation}, keyword = {early intervention, home visit conditions, institutional conditions, psychomotor development, education and rehabilitation program, multiple impairments}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font