Pregled bibliografske jedinice broj: 775317
Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske
Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 775317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske
(Marketing mix of small house appliances brand De’Longhi Group on the Croatian market)
Autori
Domitrović, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.09
Godina
2015
Stranica
33
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketinški miks; definicija; ciljevi; modeli marketinškog miksa; povijest marketinškog miksa; proizvod; cijena; promocija; prodaja i distribucija; De’Longhi
(marketing mix; definition; goals; models of marketing mix; history of marketing miks; product; price; promotion; sales and distribution; De'Longhi Group)
Sažetak
Mnogobrojna poduzeća se na tržištu susreću sa velikim brojem konkurenata. Postizanjem konkurentske prednosti, poduzeća nastoje ostvariti lidersku poziciju među poduzećima sa istim ili sličnim proizvodima. To će učiniti na način da ponude nešto novo za potencijalne potrošače, poželjno apsolutni novitet, te da diferenciraju postojeće proizvode za stalne potrošače. Proizvod se može diferencirati tehnološki na način da se promijeni kvaliteta proizvoda, distributivno prodajom putem novih kanala distribucije ili informativno nuđenjem novih oblika informiranja o proizvodu. Sve to poduzeće može učiniti kako bi na što bolji način zadovoljilo potrebe i želje ciljnih tržišta. Kako bi se postigli ciljevi poduzeća, ono mora uspješno kombinirati sve četiri varijable marketinškog miksa. To će učiniti na način da marketinški stručnjaci poduzeća maksimalno upotrijebe i iskoriste svoja znanja, iskustva, ideje i vještine kako bi odabrali najbolju i najprimjereniju kombinaciju marketinških aktivnosti. Predmet završnog rada je analiza elemenata marketinškog miksa poduzeća De'Longhi Group u svrhu boljeg razumijevanja uloge marketinškog miksa i važnosti za poslovanje poduzeća u izazovnim i teškim konkurentskim uvjetima. Analiziraju se marketinški ciljevi poduzeća De'Longhi Group koji se realiziraju uporabom optimalne kombinacije elemenata marketinškog miksa. Kako bi dobro koncipiran marketinški miks rezultirao obostranim zadovoljstvom potrošača i poduzeća, rad obuhvaća opisivanje koncepta marketinškog miksa na primjeru poduzeća De'Longhi Group.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija