Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 775317

Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske


Domitrović, Goran
Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 775317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske
(Marketing mix of small house appliances brand De’Longhi Group on the Croatian market)

Autori
Domitrović, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.09

Godina
2015

Stranica
33

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marketinški miks; definicija; ciljevi; modeli marketinškog miksa; povijest marketinškog miksa; proizvod; cijena; promocija; prodaja i distribucija; De’Longhi
(marketing mix; definition; goals; models of marketing mix; history of marketing miks; product; price; promotion; sales and distribution; De'Longhi Group)

Sažetak
Mnogobrojna poduzeća se na tržištu susreću sa velikim brojem konkurenata. Postizanjem konkurentske prednosti, poduzeća nastoje ostvariti lidersku poziciju među poduzećima sa istim ili sličnim proizvodima. To će učiniti na način da ponude nešto novo za potencijalne potrošače, poželjno apsolutni novitet, te da diferenciraju postojeće proizvode za stalne potrošače. Proizvod se može diferencirati tehnološki na način da se promijeni kvaliteta proizvoda, distributivno prodajom putem novih kanala distribucije ili informativno nuđenjem novih oblika informiranja o proizvodu. Sve to poduzeće može učiniti kako bi na što bolji način zadovoljilo potrebe i želje ciljnih tržišta. Kako bi se postigli ciljevi poduzeća, ono mora uspješno kombinirati sve četiri varijable marketinškog miksa. To će učiniti na način da marketinški stručnjaci poduzeća maksimalno upotrijebe i iskoriste svoja znanja, iskustva, ideje i vještine kako bi odabrali najbolju i najprimjereniju kombinaciju marketinških aktivnosti. Predmet završnog rada je analiza elemenata marketinškog miksa poduzeća De'Longhi Group u svrhu boljeg razumijevanja uloge marketinškog miksa i važnosti za poslovanje poduzeća u izazovnim i teškim konkurentskim uvjetima. Analiziraju se marketinški ciljevi poduzeća De'Longhi Group koji se realiziraju uporabom optimalne kombinacije elemenata marketinškog miksa. Kako bi dobro koncipiran marketinški miks rezultirao obostranim zadovoljstvom potrošača i poduzeća, rad obuhvaća opisivanje koncepta marketinškog miksa na primjeru poduzeća De'Longhi Group.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Domitrović, Goran
Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Domitrović, G. (2015) 'Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Domitrovi\'{c}, Goran}, year = {2015}, pages = {33}, keywords = {marketin\v{s}ki miks, definicija, ciljevi, modeli marketin\v{s}kog miksa, povijest marketin\v{s}kog miksa, proizvod, cijena, promocija, prodaja i distribucija, De’Longhi}, title = {Marketin\v{s}ki miks malih ku\'{c}anskih aparata marke De'Longhi Group na tr\v{z}i\v{s}tu Republike Hrvatske}, keyword = {marketin\v{s}ki miks, definicija, ciljevi, modeli marketin\v{s}kog miksa, povijest marketin\v{s}kog miksa, proizvod, cijena, promocija, prodaja i distribucija, De’Longhi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Domitrovi\'{c}, Goran}, year = {2015}, pages = {33}, keywords = {marketing mix, definition, goals, models of marketing mix, history of marketing miks, product, price, promotion, sales and distribution, De'Longhi Group}, title = {Marketing mix of small house appliances brand De’Longhi Group on the Croatian market}, keyword = {marketing mix, definition, goals, models of marketing mix, history of marketing miks, product, price, promotion, sales and distribution, De'Longhi Group}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font