Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 775189

Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj


Prelas Kovačević, Anita
Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 419-427 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 775189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj
(Guerrilla advertising in the Republic of Croatia)

Autori
Prelas Kovačević, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing i održivi razvitak / - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010, 419-427

ISBN
978-953-253-074-2

Skup
Marketing i održivi razvoj- XXI kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
gerila marketing ; gerila oglašavanje ; srednje veliki poslovni subjekti
(guerilla marketing ; guerrilla advertising ; medium-sized business)

Sažetak
Gerila marketing, između ostaloga, predstavlja nekonvencionalni oblik oglašavanja koji za mnoge još uvijek predstavlja novost mada se on spominje i u svijetu primjenjuje još od 1984. godine. Upravo zbog taktike koju primjenjuje ovaj oblik marketinga, a onda i oglašavanja kojeg karakteriziraju originalnost, "kršenje" uobičajenih pravila te traženja alternativa, dobiva ime "gerila". Ono što ovaj oblik razlikuje od tradicionalnog oblika oglašavanja je brzina postizanje željenog efekta (postizanje maksimalne pozornosti pojedinca, slučajnog prolaznika koji će dalje svojim prijateljima, obiteljima ili suradnicima na poslu priopćiti informaciju o uočenom oglasu nekog proizvoda ili usluge)uz minimalne troškove oglašavanja. u svrhu cjelovitog prikaza suštine, značaja, karakteristika i posebnosti gerila oglašavanja predmetno istraživanje o tom fenomenu usmjereno je na srednje velike poslovne subjekte proizvodnih i uslužnih djelatnosti na području Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Anita Prelas Kovačević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prelas Kovačević, Anita
Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 419-427 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Prelas Kovačević, A. (2010) Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj. U: Marketing i održivi razvitak.
@article{article, author = {Prelas Kova\v{c}evi\'{c}, Anita}, year = {2010}, pages = {419-427}, keywords = {gerila marketing, gerila ogla\v{s}avanje, srednje veliki poslovni subjekti}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Gerila ogla\v{s}avanje u Republici Hrvatskoj}, keyword = {gerila marketing, gerila ogla\v{s}avanje, srednje veliki poslovni subjekti}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Prelas Kova\v{c}evi\'{c}, Anita}, year = {2010}, pages = {419-427}, keywords = {guerilla marketing, guerrilla advertising, medium-sized business}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Guerrilla advertising in the Republic of Croatia}, keyword = {guerilla marketing, guerrilla advertising, medium-sized business}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font