Pregled bibliografske jedinice broj: 774516
Izazovi multikulturalizma u području edukacijske-rehabilitacije- perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti
Izazovi multikulturalizma u području edukacijske-rehabilitacije- perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51 (2015), 1; 59-70 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 774516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi multikulturalizma u području
edukacijske-rehabilitacije- perspektiva
nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne
mobilnosti
(The challenges of multiculturalism in the area
of educational rehabilitation - teachers’ and
students’ experience with international
mobility)
Autori
Žic Ralić, Anamarija ; Martinec, Renata ; Čavić, Vesna ; Jeđud Borić, Ivana
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 51
(2015), 1;
59-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
multikulturalne kompetencije ; internacionalizacija ; visoko obrazovanje ; SOULBUS projekt
(multicutural competencies ; internationalization ; higher education ; SOULBUS project)
Sažetak
Rad se bavi temom multikulturalizma i multikulturnih kompetencija u sustavu visokog obrazovanja. S tim u vezi u radu se ukratko prikazuje međunarodni projekt SOULBUS čiji je cilj kroz suradnju između visokog obrazovanja i tržišta rada zadovoljiti sadašnje i buduće izazove multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije, socijalne i zdravstvene skrbi. U odnosu na zadani cilj projekta prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a koji se odnose na iskustva nastavnika i studenata te njihova razmišljanja o multikulturalizmu u kontekstu međunarodne mobilnosti. Rezultati generalno ukazuju na pozitivna iskustva i odnos prema internacionalizaciji u visokom obrazovanju te daju određene smjernice za bolji prihvat i rad sa stranim studentima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivana Borić
(autor)
Anamarija Žic-Ralić
(autor)
Renata Martinec
(autor)
Vesna Čavić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ProQuest
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- PsycINFO
- Nursing & Allied Health Source
- ERIH - European Reference Index for the Humanities
- DOAJ - Directory of Open Access Journals
- C.E.E.O.L.-Central and Eastern European Online Library
- GESIS SocioGuide
- Google Scholar
- ScientificCommons
- HRČAK