Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 774511

Oblici pripremanja romske djece za uključivanje u primarno obrazovanje


Lapat, Goran
Oblici pripremanja romske djece za uključivanje u primarno obrazovanje // 3rd scientific research symposium Curriculums of the early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb, 2009. str. 541-548 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 774511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblici pripremanja romske djece za uključivanje u primarno obrazovanje
(Methods in preparation of gipsy children for integration into the primary education)

Autori
Lapat, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
3rd scientific research symposium Curriculums of the early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zagreb, 2009, 541-548

ISBN
978-953-7210-24-3

Skup
Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Romi; primarno obrazovanje; pedagoški pluralizam; socijalna integracija
(gypsy; pre-school; primary education; pedagogical pluralism; social integration)

Sažetak
Svrha istraživanja je bila utvrditi efikasnost pedagoških oblika pripremanja romske djece za uključivanje u redovnu školu. Ovaj rad prikazuje promjene ostvarive uvođenjem «Malih romskih škola», vrtića i predškole. Problem koji se pojavljuje svake godine jest vrlo nizak uspjeh koji ostvaruju učenici Romi. Plan i program koji je propisan od strane MZOŠ- a isti je za svu djecu u školi bez obzira na predznanje, a ljubav i požrtvovnost i trud koji iskazuju učitelji ipak omogućuju romskoj djeci da savladaju program prema mogućnostima i sposobnostima svojih učenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 151-og učenika OŠ Kuršanec. Ispitivanjem razvijenosti jezične sposobnosti za školu, potvrđeno je da bolje rezultate ostvaruju učenici koji su bili uključeni u predškolske pedagoške oblike. Mogućnost za lakšu i bolju integraciju učenika Roma u sustav odgoja i obrazovanja jest uključivanje tih učenika u predškolske institucije. Veoma je teško iskorijeniti ove probleme, ali uvažavanjem i primjenom rezultata ovog istraživanja u svakodnevnom životu omogućavamo njihovo brže rješavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Goran Lapat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lapat, Goran
Oblici pripremanja romske djece za uključivanje u primarno obrazovanje // 3rd scientific research symposium Curriculums of the early and compulsory education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb, 2009. str. 541-548 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Lapat, G. (2009) Oblici pripremanja romske djece za uključivanje u primarno obrazovanje. U: Bouillet, D. & Matijević, M. (ur.)3rd scientific research symposium Curriculums of the early and compulsory education.
@article{article, author = {Lapat, Goran}, year = {2009}, pages = {541-548}, keywords = {Romi, primarno obrazovanje, pedago\v{s}ki pluralizam, socijalna integracija}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {Oblici pripremanja romske djece za uklju\v{c}ivanje u primarno obrazovanje}, keyword = {Romi, primarno obrazovanje, pedago\v{s}ki pluralizam, socijalna integracija}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lapat, Goran}, year = {2009}, pages = {541-548}, keywords = {gypsy, pre-school, primary education, pedagogical pluralism, social integration}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {Methods in preparation of gipsy children for integration into the primary education}, keyword = {gypsy, pre-school, primary education, pedagogical pluralism, social integration}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font