Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 774181

Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele


Franić, Josipa; Đuranović, Marina
Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi. / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 607-617 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 774181 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele
(Integration of students with disabilities into regular classes)

Autori
Franić, Josipa ; Đuranović, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi. / Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 607-617

ISBN
978-953-7210-82-3

Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
integracija; škola; učenici; učitelj
(integration; school; student; teacher)

Sažetak
Prema podacima UNESCO-a čak 10% djece rađa se s nekim oštećenjem ili ga stječe u ranoj dječjoj dobi. Način i kvaliteta života djece s teškoćama u razvoju znatno ovisi o stavovima osoba koje ih okružuju. Kod velikog broja djece teškoće u razvoju detektiraju se tek kada dijete pođe u školu. Suvremena hrvatska škola promiče i omogućuje integraciju učenika s lakim teškoćama u razvoju u redoviti školski sustav. Samim time, djeca s teškoćama spontano usvajaju određene socijalne obrasce ponašanja putem interakcije s drugom djecom dok se njihovim vršnjacima pruža prilika za učenje i razvijanje empatije i međusobnog uvažavanja. Međutim, postavlja se pitanje koliko današnja škola uistinu zadovoljava potrebe ove djece te omogućava li razvoj svih njihovih intelektualnih, tjelesnih, emocionalnih i drugih sposobnosti. U ovom radu govorit će se o učenicima s teškoćama u razvoju, modelima njihovog školovanja te o kompetencijama učitelja za rad s ovom izrazito zahtjevnom i ranjivom dječjom populacijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Đuranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Franić, Josipa; Đuranović, Marina
Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi. / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 607-617 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Franić, J. & Đuranović, M. (2015) Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele. U: Opić, S. & Matijević, M. (ur.)Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi..
@article{article, author = {Frani\'{c}, Josipa and \DJuranovi\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {607-617}, keywords = {integracija, \v{s}kola, u\v{c}enici, u\v{c}itelj}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {Integracija u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju u redovne razredne odjele}, keyword = {integracija, \v{s}kola, u\v{c}enici, u\v{c}itelj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Frani\'{c}, Josipa and \DJuranovi\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {607-617}, keywords = {integration, school, student, teacher}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {Integration of students with disabilities into regular classes}, keyword = {integration, school, student, teacher}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font