Pregled bibliografske jedinice broj: 774181
Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele
Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi. / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 607-617 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 774181 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele
(Integration of students with disabilities into regular classes)
Autori
Franić, Josipa ; Đuranović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi.
/ Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 607-617
ISBN
978-953-7210-82-3
Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integracija; škola; učenici; učitelj
(integration; school; student; teacher)
Sažetak
Prema podacima UNESCO-a čak 10% djece rađa se s nekim oštećenjem ili ga stječe u ranoj dječjoj dobi. Način i kvaliteta života djece s teškoćama u razvoju znatno ovisi o stavovima osoba koje ih okružuju. Kod velikog broja djece teškoće u razvoju detektiraju se tek kada dijete pođe u školu. Suvremena hrvatska škola promiče i omogućuje integraciju učenika s lakim teškoćama u razvoju u redoviti školski sustav. Samim time, djeca s teškoćama spontano usvajaju određene socijalne obrasce ponašanja putem interakcije s drugom djecom dok se njihovim vršnjacima pruža prilika za učenje i razvijanje empatije i međusobnog uvažavanja. Međutim, postavlja se pitanje koliko današnja škola uistinu zadovoljava potrebe ove djece te omogućava li razvoj svih njihovih intelektualnih, tjelesnih, emocionalnih i drugih sposobnosti. U ovom radu govorit će se o učenicima s teškoćama u razvoju, modelima njihovog školovanja te o kompetencijama učitelja za rad s ovom izrazito zahtjevnom i ranjivom dječjom populacijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija