Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 774105

Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj


Šutalo, Vera; Mihaljević, Branko
Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj // Obrazovanje za poduzetništvo, 4 (2014), 1; 99-106 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 774105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj
(Enterpreneurship and promotional communication in the creation of social, artistic, economic and educational asset in the Republic of Croatia)

Autori
Šutalo, Vera ; Mihaljević, Branko

Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 4 (2014), 1; 99-106

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Cjeloživotno učenje ; poduzetničke kompetencije ; komunikacija ; mediji ; odnosi s javnošću
(Lifelong learning ; entrepreneurial competencies ; communication ; media ; public relations)

Sažetak
Opredijeljenost Republike Hrvatske usmjerena je na prihvaćanje poduzetništva kao društvene, nacionalne, gospodarske i odgojno–obrazovne vrijednosti. Vrijednosna usmjerenost pretpostavlja stvaranje mogućnosti za razvijanje poduzetničkih kompetencija počevši od najniže do najviše razine obrazovanja, osposobljavanja za poduzetništvo kroz formalno, neformalno i informalno obrazovanje i učenje te poticanje poduzetništva kao gospodarskog zahtjeva. Poduzetništvo, kao jedna od osam ključnih kompetencija Vijeća Europe, još uvijek nije cjelovito razrađena i implementirana u obrazovni sustav Republike Hrvatske, već predstavlja novost u hrvatskom obrazovnom sustavu, počevši od vrtića do visokih škola. Potrebno je izraditi plan implementacije sustava cjeloživotnog obrazovanja za poduzetništvo u obrazovni sustav, prilagoditi i razviti obrazovne programe u kojima je poduzetništvo sadržano kao ključna kompetencija. Također je potrebno organizirati i provesti osposobljavanja odgajatelja, nastavnika i menadžmenta obrazovnih ustanova. Razvoj sposobnosti pojedinaca da ideje pretvaraju u djelo, da se uključuju u stvaralaštvo, da budu inovativni, spremni na preuzimanje rizika, da budu sposobni planirati i voditi projekte, jedan je od važnih ciljeva europske obrazovne politike i nacionalnih obrazovnih politika u mnogim europskim zemljama, a poduzetničke su kompetencije danas obvezna sastavnica nacionalnih kurikuluma zemalja članica Europske unije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Branko Mihaljević (autor)

Avatar Url Vera Šutalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šutalo, Vera; Mihaljević, Branko
Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj // Obrazovanje za poduzetništvo, 4 (2014), 1; 99-106 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Šutalo, V. & Mihaljević, B. (2014) Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj. Obrazovanje za poduzetništvo, 4 (1), 99-106.
@article{article, author = {\v{S}utalo, Vera and Mihaljevi\'{c}, Branko}, year = {2014}, pages = {99-106}, keywords = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, poduzetni\v{c}ke kompetencije, komunikacija, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Poduzetni\v{s}tvo i promotivno komuniciranje u stvaranju dru\v{s}tvene, umjetni\v{c}ke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, poduzetni\v{c}ke kompetencije, komunikacija, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u} }
@article{article, author = {\v{S}utalo, Vera and Mihaljevi\'{c}, Branko}, year = {2014}, pages = {99-106}, keywords = {Lifelong learning, entrepreneurial competencies, communication, media, public relations}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Enterpreneurship and promotional communication in the creation of social, artistic, economic and educational asset in the Republic of Croatia}, keyword = {Lifelong learning, entrepreneurial competencies, communication, media, public relations} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font