Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 774014

Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti


Rački, Željko; Jozić, Ivica
Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti // Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools / Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2015. str. 109-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 774014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti
(Accelerating students' of teacher studies learning about their work for and with children gifted in arts and sciences)

Autori
Rački, Željko ; Jozić, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools / Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona - Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2015, 109-114

ISBN
978-961-253-180-5

Skup
Mednarodna strokovna konferenca / International Conference: Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 20.08.2015. - 21.08.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje darovitih; ciljevi učenja; kampovi umjetnosti i znanosti
(gifted education; learning objectives; arts and science camps)

Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati hoće li aktivno sudjelovanje u aktivnostima s darovitom djecom i njihovim mentorima imati utjecaj na samoprocjene budućih učitelja o njihovom učenju o obrazovanju koje će biti dužni omogućiti darovitoj djeci. Sudjelovale su 43 studentice učiteljskoga studija s treće, četvrte i pete i posljednje godine studija iz Osijeka i Slavonskog Broda. Studentice su povedene na terensku nastavu kojom su bila zastupljena područja znanosti i umjetnosti kao jednako reprezentativni oblici kreativno-produktivne darovitosti. Studijski je posjet trajao jedan cijeli dan u Školu stvaralaštva Novigradsko proljeće (NP) i Znanstveno Edukacijski Centar u Višnjanu (ZECV). Posjet je NP uključivao intenzivno aktivno sudjelovanje studenata u 18 umjetničkih radionica, a posjet je ZECV uključivao posjet kampu, zvjezdarnici i nastavnim objektima za edukaciju u području znanosti, uz predavanje o znanstvenim nastavnim aktivnostima za djecu. Studenti su ispunili upitnik o obrazovanju darovitih prije i po završetku ovih studijskih posjeta. Odgovori su na pitanja uključivali glagole prema taksonomiji obrazovnih ciljeva primjenjenih na temu darovitosti. Rezultati su pokazali značajno poboljšanje u samoprocjenama studenata na svim razinama taksonomije, s najsnažnijim poboljšanjem na razini primjene. Ova je praktična nastava stvorila prilike budućim učiteljima za učenje od stručnjaka za odgoj i obrazovanje darovitih. Kroz svoju je neposrednost i konkretnost poslužila za poboljšanje samoprocjena studentskih kompetencija te je ubrzala razumijevanje studenata o tome što je darovitost, kako se njeguje, razvija i za nju obrazuje. Vidljivo je poboljšala razumijevanje studenata o tome što je njihova uloga kao budučih učitelja u obrazovanju darovite djece i adolescenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željko Rački (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rački, Željko; Jozić, Ivica
Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti // Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools / Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2015. str. 109-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Rački, Ž. & Jozić, I. (2015) Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti. U: Juriševič, M. & Gradišek, P. (ur.)Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools.
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko and Jozi\'{c}, Ivica}, year = {2015}, pages = {109-114}, keywords = {obrazovanje darovitih, ciljevi u\v{c}enja, kampovi umjetnosti i znanosti}, isbn = {978-961-253-180-5}, title = {Akceleracija u u\v{c}enju u studenata u\v{c}iteljskoga studija o u\v{c}iteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti}, keyword = {obrazovanje darovitih, ciljevi u\v{c}enja, kampovi umjetnosti i znanosti}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko and Jozi\'{c}, Ivica}, year = {2015}, pages = {109-114}, keywords = {gifted education, learning objectives, arts and science camps}, isbn = {978-961-253-180-5}, title = {Accelerating students' of teacher studies learning about their work for and with children gifted in arts and sciences}, keyword = {gifted education, learning objectives, arts and science camps}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Ljubljani}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font