Pregled bibliografske jedinice broj: 774014
Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti
Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti // Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools / Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2015. str. 109-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 774014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Akceleracija u učenju u studenata učiteljskoga studija o učiteljevom radu za djecu i s djecom darovitom u umjetnosti i znanosti
(Accelerating students' of teacher studies learning about their work for and with children gifted in arts and sciences)
Autori
Rački, Željko ; Jozić, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli / Prepoznavanje darovitih i rad s njima u vrtiću i školi / Prepoznavanje nadarenih i rad sa njima u vrtiću i školi / Identifying the Gifted and How to Work with Them in Pre-school Institutions and Primary Schools
/ Juriševič, Mojca ; Gradišek, Polona - Ljubljana : Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2015, 109-114
ISBN
978-961-253-180-5
Skup
Mednarodna strokovna konferenca / International Conference: Prepoznavanje nadarjenih in delo z njimi v vrtcu in šoli
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 20.08.2015. - 21.08.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje darovitih; ciljevi učenja; kampovi umjetnosti i znanosti
(gifted education; learning objectives; arts and science camps)
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati hoće li aktivno sudjelovanje u aktivnostima s darovitom djecom i njihovim mentorima imati utjecaj na samoprocjene budućih učitelja o njihovom učenju o obrazovanju koje će biti dužni omogućiti darovitoj djeci. Sudjelovale su 43 studentice učiteljskoga studija s treće, četvrte i pete i posljednje godine studija iz Osijeka i Slavonskog Broda. Studentice su povedene na terensku nastavu kojom su bila zastupljena područja znanosti i umjetnosti kao jednako reprezentativni oblici kreativno-produktivne darovitosti. Studijski je posjet trajao jedan cijeli dan u Školu stvaralaštva Novigradsko proljeće (NP) i Znanstveno Edukacijski Centar u Višnjanu (ZECV). Posjet je NP uključivao intenzivno aktivno sudjelovanje studenata u 18 umjetničkih radionica, a posjet je ZECV uključivao posjet kampu, zvjezdarnici i nastavnim objektima za edukaciju u području znanosti, uz predavanje o znanstvenim nastavnim aktivnostima za djecu. Studenti su ispunili upitnik o obrazovanju darovitih prije i po završetku ovih studijskih posjeta. Odgovori su na pitanja uključivali glagole prema taksonomiji obrazovnih ciljeva primjenjenih na temu darovitosti. Rezultati su pokazali značajno poboljšanje u samoprocjenama studenata na svim razinama taksonomije, s najsnažnijim poboljšanjem na razini primjene. Ova je praktična nastava stvorila prilike budućim učiteljima za učenje od stručnjaka za odgoj i obrazovanje darovitih. Kroz svoju je neposrednost i konkretnost poslužila za poboljšanje samoprocjena studentskih kompetencija te je ubrzala razumijevanje studenata o tome što je darovitost, kako se njeguje, razvija i za nju obrazuje. Vidljivo je poboljšala razumijevanje studenata o tome što je njihova uloga kao budučih učitelja u obrazovanju darovite djece i adolescenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Rački
(autor)