Pregled bibliografske jedinice broj: 773962
Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva
Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša i Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 474-484 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 773962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva
(School Principal as factor of organizational learning in the function of internal school reform)
Autori
Lukaš, Mirko ; Janković, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
/ Opić, Siniša i Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 474-484
ISBN
978-953-7210-82-3
Skup
Nastava i škola za net -generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
difuzija; distributivno; vodstvo; mehanizmi; transformacijsko
(diffusion; distributive; leadership; mechanisms; transformational)
Sažetak
U ovom radu vidljivi su utjecaji ravnatelja na učitelje i na provedbu organizacijskog učenja kao suvremenu mogućnost reforme unutarnje škole. Organizacijsko učenje je paradigma osnovana na teorijskom pogledu organizacijskih fenomena istraživača s prilagodbom na posebnosti institucionalnih prilika. To je proces organiziran tako da se svaka ustanova samostalno nadopunjava s glavnim ciljem fluidnost i prilagodljivosti. To objašnjava kolektivne transformacije pojedinog znanja u organizacijskom učenju i njegove prednosti. Ravnateljima se pripisuje važnost kao ključnog čimbenika u posredovanju i omogućavanju provedbu organizacijskog učenja stvaranjem društvenog prostora za znanje, ideje i širenje rješenja. Škola može poboljšati klimu za organizacijsko učenje primjenjujući transformacijske i distribucijske stilove rukovođenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija