Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773935

Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja


Romstein, Ksenija
Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 401-421 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 773935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja
(Assessing the quality of inclusive preschool education)

Autori
Romstein, Ksenija

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 156 (2015), 4; 401-421

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nkluzija ; okruženje ; kvaliteta ; djeca s teškoćama u razvoju ; rani odgoj
(inclusion ; setting ; quality ; children with disabilities ; early education)

Sažetak
Kvaliteta ranog odgoja je važno pedagoško pitanje, posebice kada su u odgojne skupine uključena djeca s teškoćama u razvoju. Kako bi se saznalo nešto više o kvaliteti inkluzivnog okruženja, procijenjene su odgojne skupine u koje su uključena djeca s teškoćama u razvoju i to u dimenziji strukture (opremljenost materijalima) i dimenziji procesa (kvaliteta interakcije odrasli-dijete i vršnjačka interakcija). Deskriptivnom statistikom utvrđeno je postojanje više razine kvalitete u procesualnoj dimenziji, dok je strukturalna kvaliteta nešto niža što se interpretira kao mogućnost utjecaja: odgojitelji imaju veću moć reguliranja procesa u odgojnoj skupini nego same materijalne opremljenosti odgojne skupine. To ukazuje da interakcija i programska struktura mogu biti indikatori kvalitete inkluzije. Dobiveni rezultati mogu poslužiti kao osnova daljnjim istraživanjima ove problematike, temeljene na interpretativnoj paradigmi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ksenija Romstein (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Romstein, Ksenija
Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 401-421 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Romstein, K. (2015) Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja. Napredak (Zagreb), 156 (4), 401-421.
@article{article, author = {Romstein, Ksenija}, year = {2015}, pages = {401-421}, keywords = {nkluzija, okru\v{z}enje, kvaliteta, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, rani odgoj}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {156}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okru\v{z}enja u institucijama pred\v{s}kolskog odgoja}, keyword = {nkluzija, okru\v{z}enje, kvaliteta, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, rani odgoj} }
@article{article, author = {Romstein, Ksenija}, year = {2015}, pages = {401-421}, keywords = {inclusion, setting, quality, children with disabilities, early education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {156}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Assessing the quality of inclusive preschool education}, keyword = {inclusion, setting, quality, children with disabilities, early education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font