Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773795

Uloga društvenih mreža i ciljnih orijentacija u cjeloživotnom učenju učitelja osnovne škole


Mesić, Marija
Uloga društvenih mreža i ciljnih orijentacija u cjeloživotnom učenju učitelja osnovne škole, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 773795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društvenih mreža i ciljnih orijentacija u cjeloživotnom učenju učitelja osnovne škole
(The role of social networks and goal orientation in lifelong learning of primary school teachers)

Autori
Mesić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2015

Stranica
74

Mentor
Matijević, Milan

Neposredni voditelj
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
društvene mreže; ciljne orijentacije; cjeloživotno učenje; učitelji; osnovna škola
(social networks; goal orientation; lifelong learning; teachers; primary school)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li sociodemografska obilježja, radne orijentacije i stavovi o društvenim mrežama značajni prediktori preferencije prema cjeloživotnom učenju učitelja osnovne škole (N = 210). Podaci su prikupljani anketnim upitnikom od dva dijela. Prvi dio je bio vezan za sociodemografska obilježja, a drugi dio se sastojao od tri preuzeta, prevedena i modificirana instrumenta: Skala stavova o internetu (Tsai, Lin i Tsai, 2001), Skala radnih orijentacija (Vandewalle, 1997) i Skala cjeloživotnog učenja (Kirby, Knapper, Lamon i Egnatof, 2010). Rezultati pokazuju kako ne postoje razlike u cjeloživotnom učenju obzirom na spol, mjesto škole (selo/grad), inicijalno obrazovanje, mjesto rada u nastavi (razredna/predmetna nastava) i korištenje društvenih mreža Odnosno, pokazalo se da je ciljna orijentacija usmjerena na učenje važna u cjeloživotnom učenju učitelja, dok učitelji prema ciljnoj orijentaciji dokazivanja i ciljnoj orijentaciji izbjegavanja nemaju sklonosti. Rezultati istraživanja su pokazali kako su učitelji s dužim radnim stažem, kao i oni skloniji ciljnim orijentacijama učenja i ciljnim orijentacijama dokazivanja, općenito skloniji i postavljanju ciljeva u cjeloživotnom učenju. To je moguće objasniti tako da učitelji, ali i općenito ljudi s više godina života i životnog iskustva teže postavljanju ciljeva kako bi se osobno ili profesionalno razvijali i unaprjeđivali svoja znanja, vještine i sposobnosti. S obzirom na predikciju primjene znanja i vještina u cjeloživotnom učenju pokazalo se da učitelji koji su završili neki drugi studij s naknadnim PPO, kao i oni koji su skloni ciljnim orijentacijama učenja i ciljnim orijentacijama dokazivanja, skloniji su i primijeni stečenih znanja i vještina u cjeloživotnom učenju. Što se tiče nezainteresiranosti za cjeloživotno učenje, pokazalo se kako učitelji koji su u manjoj mjeri skloni ciljnim orijentacijama učenja, dok su s druge strane skloniji ciljnoj orijentaciji izbjegavanja, ujedno su skloniji i nezainteresiranosti za cjeloživotno učenje. U radu su objašnjene implikacije ovih rezultata na nastavu i profesionalni razvoj učitelja osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
SCHOOL4NET-GEN

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)

Avatar Url Milan Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mesić, Marija
Uloga društvenih mreža i ciljnih orijentacija u cjeloživotnom učenju učitelja osnovne škole, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Mesić, M. (2015) 'Uloga društvenih mreža i ciljnih orijentacija u cjeloživotnom učenju učitelja osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mesi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {74}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ciljne orijentacije, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, u\v{c}itelji, osnovna \v{s}kola}, title = {Uloga dru\v{s}tvenih mre\v{z}a i ciljnih orijentacija u cjelo\v{z}ivotnom u\v{c}enju u\v{c}itelja osnovne \v{s}kole}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ciljne orijentacije, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, u\v{c}itelji, osnovna \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mesi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {74}, keywords = {social networks, goal orientation, lifelong learning, teachers, primary school}, title = {The role of social networks and goal orientation in lifelong learning of primary school teachers}, keyword = {social networks, goal orientation, lifelong learning, teachers, primary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font