Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773681

Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle


Babić, Anita
Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 773681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle
(The student in the role of teachers in the system Moodle)

Autori
Babić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
13.07

Godina
2015

Stranica
62

Mentor
Suzana Tomaš

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; uloga učitelja; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Moodle
(ICT; e-learning; teacher's role; instructional design; Moodle)

Sažetak
Uloga i važnost pismenosti mijenjala se kroz stoljeća. U 21. stoljeću, pod utjecajem razvoja informacijsko - komunikacijskih tehnologija pismenost dobiva novu dimenziju. U suvremenom društvu informatička pismenost prestaje biti potreba samo onih koji stječu nova znanja te je važna i u radnoj okolini, u obitelji i društvu općenito. Osnova za razvoj suvremenog društva jest informacijska pismenost njegovih pojedinaca, a nužan preduvjet informacijske pismenosti jest informatička pismenost. Informacijska pismenost predstavlja uviđanje potrebe za informacijom te posjedovanje znanja o tome kako pronaći i učinkovito iskoristiti informaciju u svrhu rješavanja problema i donošenja odluka. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, e-učenjem te modelom oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja i njegovom primjenom u sustavimu Moodle. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u dva treća razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali da učenici vole ovakav način rada i da im se sviđa uloga nastavnika u ovom sustavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Anita
Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Babić, A. (2015) 'Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Anita}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {informacijska i komunikacijska tehnologija, e-u\v{c}enje, uloga u\v{c}itelja, oblikovanje i primjena nastavnog sadr\v{z}aja, Moodle}, title = {U\v{c}enik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle}, keyword = {informacijska i komunikacijska tehnologija, e-u\v{c}enje, uloga u\v{c}itelja, oblikovanje i primjena nastavnog sadr\v{z}aja, Moodle}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Anita}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {ICT, e-learning, teacher's role, instructional design, Moodle}, title = {The student in the role of teachers in the system Moodle}, keyword = {ICT, e-learning, teacher's role, instructional design, Moodle}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font