Pregled bibliografske jedinice broj: 773681
Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle
Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 773681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle
(The student in the role of teachers in the system Moodle)
Autori
Babić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Suzana Tomaš
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; uloga učitelja; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Moodle
(ICT; e-learning; teacher's role; instructional design; Moodle)
Sažetak
Uloga i važnost pismenosti mijenjala se kroz stoljeća. U 21. stoljeću, pod utjecajem razvoja informacijsko - komunikacijskih tehnologija pismenost dobiva novu dimenziju. U suvremenom društvu informatička pismenost prestaje biti potreba samo onih koji stječu nova znanja te je važna i u radnoj okolini, u obitelji i društvu općenito. Osnova za razvoj suvremenog društva jest informacijska pismenost njegovih pojedinaca, a nužan preduvjet informacijske pismenosti jest informatička pismenost. Informacijska pismenost predstavlja uviđanje potrebe za informacijom te posjedovanje znanja o tome kako pronaći i učinkovito iskoristiti informaciju u svrhu rješavanja problema i donošenja odluka. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, e-učenjem te modelom oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja i njegovom primjenom u sustavimu Moodle. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u dva treća razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali da učenici vole ovakav način rada i da im se sviđa uloga nastavnika u ovom sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija