Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773530

Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma


Bašić, Tanja; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma // Holon, 5 (2015), 1; 92-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 773530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma
(Some Guidelines for Branding the Island of Pag in Function of Tourism Development)

Autori
Bašić, Tanja ; Krajnović, Aleksandra ; Bosna, Jurica

Izvornik
Holon (1848-3518) 5 (2015), 1; 92-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
brendiranje ; Destination Management Company ; master plan ; otok Pag ; turistička destinacija
(Branding ; Destination Management Company ; master plan ; the island of Pag ; tourist destination)

Sažetak
Hrvatski otoci postaju važna turistička odredišta, a njihovim je turističkim razvojem potrebno sustavno upravljati. Brendiranjem destinacije u turizmu ostvaruju se višestruke koristi, dok je sam proces brendiranja dugotrajan te zahtijeva učinkovito provođenje. Na temelju provedenog istraživanja (metodom intervjuiranja eksperata) te relevantne literature u radu se iznose neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Tanja; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma // Holon, 5 (2015), 1; 92-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Bašić, T., Krajnović, A. & Bosna, J. (2015) Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma. Holon, 5 (1), 92-107.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Tanja and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2015}, pages = {92-107}, keywords = {brendiranje, Destination Management Company, master plan, otok Pag, turisti\v{c}ka destinacija}, journal = {Holon}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1848-3518}, title = {Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma}, keyword = {brendiranje, Destination Management Company, master plan, otok Pag, turisti\v{c}ka destinacija} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Tanja and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2015}, pages = {92-107}, keywords = {Branding, Destination Management Company, master plan, the island of Pag, tourist destination}, journal = {Holon}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1848-3518}, title = {Some Guidelines for Branding the Island of Pag in Function of Tourism Development}, keyword = {Branding, Destination Management Company, master plan, the island of Pag, tourist destination} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CEEOL
  • DOAJ
  • ERIH PLUS
  • Google Scholar
  • HRČAK
  • Index Copernicus
  • Urlich's Periodicals Directory





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font