Pregled bibliografske jedinice broj: 773530
Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma
Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma // Holon, 5 (2015), 1; 92-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 773530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma
(Some Guidelines for Branding the Island of Pag in Function of Tourism Development)
Autori
Bašić, Tanja ; Krajnović, Aleksandra ; Bosna, Jurica
Izvornik
Holon (1848-3518) 5
(2015), 1;
92-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
brendiranje ; Destination Management Company ; master plan ; otok Pag ; turistička destinacija
(Branding ; Destination Management Company ; master plan ; the island of Pag ; tourist destination)
Sažetak
Hrvatski otoci postaju važna turistička odredišta, a njihovim je turističkim razvojem potrebno sustavno upravljati. Brendiranjem destinacije u turizmu ostvaruju se višestruke koristi, dok je sam proces brendiranja dugotrajan te zahtijeva učinkovito provođenje. Na temelju provedenog istraživanja (metodom intervjuiranja eksperata) te relevantne literature u radu se iznose neke smjernice za brendiranje otoka Paga u funkciji razvoja turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CEEOL
- DOAJ
- ERIH PLUS
- Google Scholar
- HRČAK
- Index Copernicus
- Urlich's Periodicals Directory