Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773363

"Naglasak" u osnovnoj školi


Gusak Bilić, Ivana
"Naglasak" u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 773363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Naglasak" u osnovnoj školi
(Elementary school "accent")

Autori
Gusak Bilić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2015

Stranica
71

Mentor
Vlašić Duić, Jelena

Neposredni voditelj
Alerić, Marko

Ključne riječi
naglasak; osnovnoškolska nastava; kurikul; nastavnici; učenici
(accent; elementary school teaching; curriculum; teachers; pupils)

Sažetak
Ciljevi su ovoga istraživanja sljedeći: (1) utvrditi koliko pravogovor treba biti zastupljen u nastavi prema dokumentima, osobito u usporedbi s pravopisom i gramatikom, te što se konkretno od učenika očekuje ; (2) provjeriti jesu li udžbenici izrađeni na tragu istih dokumenata i koje su konkretne spoznaje o naglascima hrvatskoga jezika izložene učenicima ; (3) saznati u kojoj je mjeri pravogovor zastupljen u nastavi hrvatskoga jezika i koji je opći stav nastavnika hrvatskoga jezika prema nastavnoj jedinici Naglasak ; (4) provjeriti odnos teorije i prakse, odnosno postoji li razlika u učenika koji su učili o naglascima hrvatskoga jezika i onih koji to nisu. Rezultati su opisno prikazani i popraćeni neparametrijskim statističkim testovima. Iz njih proizlazi sljedeće: (1) govorna i pisana komunikacija na prvome su mjestu odgojno-obrazovna procesa, a od učenika se najprije očekuje prepoznavanje i pravilna uporaba naglasaka u govorenju i čitanju ; (2) udžbenici su izrađeni na tragu dokumenata, ali konkretno znanje koje je u njima izloženo djelomično se podudara ; (3) pravogovor nije u jednakoj mjeri zastupljen u nastavi hrvatskoga jezika, što je popraćeno i stavom nastavnika ; (4) učenici kontrolne i ciljane skupine natpolovično su negativno riješili ispit znanja, a razlika među njihovim rezultatima nije statistički značajna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Gusak Bilić, Ivana
"Naglasak" u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Gusak Bilić, I. (2015) '"Naglasak" u osnovnoj školi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gusak Bili\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {71}, keywords = {naglasak, osnovno\v{s}kolska nastava, kurikul, nastavnici, u\v{c}enici}, title = {"Naglasak" u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {naglasak, osnovno\v{s}kolska nastava, kurikul, nastavnici, u\v{c}enici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gusak Bili\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {71}, keywords = {accent, elementary school teaching, curriculum, teachers, pupils}, title = {Elementary school "accent"}, keyword = {accent, elementary school teaching, curriculum, teachers, pupils}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font