Pregled bibliografske jedinice broj: 773105
Izazovi afektivnog obrazovanja
Izazovi afektivnog obrazovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 13 (2015), 2; 213-229 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 773105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi afektivnog obrazovanja
(Challenges of affective education)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Gazibara, Senka
Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 13
(2015), 2;
213-229
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije
(school; students; affective education; curriculum; pedagogical implications)
Sažetak
U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- CSA Sociological Abstracts database
- EBSCO
- ERIH Plus
- HRČAK
- Religious & Theological Abstracts (Myerstown, USA)
- SCOPUS