Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773105

Izazovi afektivnog obrazovanja


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Gazibara, Senka
Izazovi afektivnog obrazovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 13 (2015), 2; 213-229 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 773105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi afektivnog obrazovanja
(Challenges of affective education)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Gazibara, Senka

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 13 (2015), 2; 213-229

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije
(school; students; affective education; curriculum; pedagogical implications)

Sažetak
U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Gazibara, Senka
Izazovi afektivnog obrazovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 13 (2015), 2; 213-229 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Buljubašić-Kuzmanović, V. & Gazibara, S. (2015) Izazovi afektivnog obrazovanja. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 13 (2), 213-229.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna and Gazibara, Senka}, year = {2015}, pages = {213-229}, keywords = {\v{s}kola, u\v{c}enici, afektivno obrazovanje, kurikulum, pedago\v{s}ke implikacije}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {13}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {Izazovi afektivnog obrazovanja}, keyword = {\v{s}kola, u\v{c}enici, afektivno obrazovanje, kurikulum, pedago\v{s}ke implikacije} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna and Gazibara, Senka}, year = {2015}, pages = {213-229}, keywords = {school, students, affective education, curriculum, pedagogical implications}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, volume = {13}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {Challenges of affective education}, keyword = {school, students, affective education, curriculum, pedagogical implications} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • CSA Sociological Abstracts database
  • EBSCO
  • ERIH Plus
  • HRČAK
  • Religious & Theological Abstracts (Myerstown, USA)
  • SCOPUS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font