Pregled bibliografske jedinice broj: 772907
Ispitivanje samopoštovanja kod djece s hiperaktivnim poremećajem ; uloga medicinske sestre u radu s hiperaktivnom djecom
Ispitivanje samopoštovanja kod djece s hiperaktivnim poremećajem ; uloga medicinske sestre u radu s hiperaktivnom djecom, 2006., diplomski rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb
CROSBI ID: 772907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje samopoštovanja kod djece s hiperaktivnim poremećajem ; uloga medicinske sestre u radu s hiperaktivnom djecom
(Testing the self-esteem of children with hyperactivity disorder ; the role of nurses in work with hyperactive children)
Autori
Srša, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Zdravstveno veleučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
15.05
Godina
2006
Stranica
57
Mentor
Sarađen, Melita
Ključne riječi
Samopoštovanje; Hiperaktivnost; Djeca; Medicinska sestra
(Self-esteem; Hyperactivity; Children; Nurse)
Sažetak
Hiperaktivni poremećaj danas je u sve većem porastu, a posljedice do kojih dovodi čine ga složenim problemom. Manifestira se na svim aspektima djetetovog razvoja i funkcioniranja, a između ostalog ima značajan utjecaj na razvoj samopoštovanja i postignuće na školskom planu. Iako je ovo ispitivanje pokazalo da nema statistički značajne razlike u samopoštovanju i školskom uspjehu između hiperaktivne djece i djece bez poremećaja, ne možemo zanemariti činjenicu da tih razlika ipak ima što je brojnim istraživanjima i dokazano. Jasno je da se ne može utjecati na učestalost javljanja hiperaktivnog poremećaja, ali se može učiniti mnogo da se ublaže njegove posljedice. Dobro osmišljeni programi mogu senzibilizirati zajednicu i podići svjesnost o tom problemu. Sustav unutar bolnice tek je prva faza tog programa, ali zato najbitnija karika koja može i mora potaknuti obiteljsku i školsku razinu da djeluju zajedno prema zacrtanom cilju. Sigurno da uz intervencije, edukaciju i savjete koji su u ovom radu bili spomenuti rezultati neće izostati, naročito ako ih prihvate svi koji rade s hiperaktivnim djetetom. Treba imati na umu da osim hiperaktivnosti dijete ima mnoge druge osobine koje ga čine cjelovitom osobom. Naposljetku, svako dijete ima pravo na zdravstvenu i edukativnu pomoć kako bi imalo nesputano djetinjstvo i sretnu budućnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb