Pregled bibliografske jedinice broj: 772881
Marketinška strategija razvoja marke na Internetu
Marketinška strategija razvoja marke na Internetu // 3.međunarodni studentski simpozij Sinergija II
Stara Sušica, Hrvatska, 2006. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 772881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija razvoja marke na Internetu
(Marketing strategy development of the brand on the Internet)
Autori
Andrlić, Berislav ; Idlbek, Robert ; Kotur, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
3.međunarodni studentski simpozij Sinergija II
Mjesto i datum
Stara Sušica, Hrvatska, 20.04.2006. - 23.04.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Razvoj robne marke; Internet
(Marketing; strategy development; Internet)
Sažetak
Rad prezentira osnovne smjernice koje je potrebno slijediti prilikom razvoja robne marke. Pri tome, naglasak je stavljen na Internet kao komunikacijsko sredstvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi