Pregled bibliografske jedinice broj: 772875
Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak?
Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak? // Pedagogija i kultura / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 83-89 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 772875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak?
(Intercultural Competence of Initial Education Teachers-Rule or Exception?)
Autori
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i kultura
/ Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013, 83-89
ISBN
978-953-99167-7-8
Skup
Pedagogija i kultura
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola ; učitelj ; učenik ; interkulturalna kompetencija ; multikulturalno društvo
(school ; teacher ; pupil ; intercultural competence ; multicultural society)
Sažetak
Tijekom posljednjih desetljeća obrazovni sustavi suočavaju se s brojnim izazovima kao posljedicom sve veće mobilnosti stanovništva, razvoja komunikacijske tehnologije te gospodarske globalizacije. Suočavanje s drugim i drugačijim, novim, nepoznatim i različitim postala je naša svakodnevnica. Dolaskom kulturno drugačijih učenika škola se suočila s možda jednom od najvećih i najvažnijih promjena u svojoj povijesti koju je obilježio prijelaz iz monokulturalne i nacionalne sredine u kulturno bogatije okružje. Biti učitelj u današnje vrijeme postaje svakim danom sve veći izazov. Činjenica je da predmetna, pedagoška, psihološka i didaktičko- metodička kompetencija nije dovoljna za stjecanje učiteljske diplome za rad u kulturno pluralnoj Europi. U lepezi učiteljskih kompetencija interkulturalna kompetencija postaje svakim danom sve važnijom te joj je stoga potrebno posvetiti pozornost, kako tijekom učiteljskog dodiplomskog obrazovanja, tako i tijekom permanentnog stručnog usavršavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb