Pregled bibliografske jedinice broj: 772873
Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi
Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 174-181 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 772873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi
(Teachers' social competence in modern school)
Autori
Đuranović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 174-181
ISBN
978-953-99167-1-6
Skup
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suvremena škola; učenik; učitelj; socijalna kompetencija
(modern school; pupil; teacher; social competence)
Sažetak
Današnje društvo brzog znanstveno- tehnološkog i društveno-ekonomskog razvitka traži suvremenu, fleksibilnu i kvalitetnu školu u kojoj je prisutan problemski pristup nastavi, timski rad, uvažavanje individualnih razlika među učenicima, tolerancija, demokracija, jedna nova socijalizacija. Suvremena škola nametnula je učiteljima novu ulogu, zahtjeve i zadaće. Učitelji moraju pomoći svojim učenicima "da odrastu i djeluju u cjelokupnoj punini svoga individualnog i socijalnog bića." (Previšić, 2005, str. 165) Široka je lepeza različitih kompetencija koje učitelj mora razviti kako bi što uspješnije odgovorio izazovima suvremene škole. U ovom radu govorit će se o socijalnoj kompetenciji učitelja koja svakim danom postaje sve važnija. Uslijed nagle globalne pokretljivosti, te porasta kriminala i terorizma u svijetu, nasilničko, kao i mnogi drugi oblici društveno neprihvatljivog ponašanja sve su prisutniji i u školi. Učitelj bi trebao adekvatno reagirati u svim tim konfliktnim situacijama, a to će uspjeti samo ako bude kontinuirano radio na razvoju svoje socijalne kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija