Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 771841

Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta


Buljan Flander, Gordana; Bilić, Vesna; Znaor, Mirjana
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta // Zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 594-600 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 771841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta
(The role of the teacher in recognising abused, and neglected child)

Autori
Buljan Flander, Gordana ; Bilić, Vesna ; Znaor, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 594-600

Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zlostavljanje; znakovi zlostavljanja; zaštita djece
(abuse; sings of abuse; child protection)

Sažetak
U radu se analiziraju podaci o prevalenciji i incidenciji zlostavljane djece u različitim zemljama u svijetu, a potom navode indikatori različitih vrsta zlostavljanja (fizičkog, emocionalnog i seksualnog) te zanemarivanja. Budući da su zlostavljana i zanemarena djeca bespomoćna i ovise o pomoći odraslih, educiran i senzibiliziran nastavnik koji prepoznaje znakove zlostavljanja i primjereno reagira može biti najvažnija osoba u prekidanju kruga zlostavljanja i u zaštiti djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordana Buljan-Flander (autor)

Avatar Url Vesna Bilić (autor)

Avatar Url Mirjana Znaor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Buljan Flander, Gordana; Bilić, Vesna; Znaor, Mirjana
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta // Zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 594-600 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Buljan Flander, G., Bilić, V. & Znaor, M. (2003) Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta. U: Vrgoč, H. (ur.)Zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske.
@article{article, author = {Buljan Flander, Gordana and Bili\'{c}, Vesna and Znaor, Mirjana}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {594-600}, keywords = {zlostavljanje, znakovi zlostavljanja, za\v{s}tita djece}, title = {Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta}, keyword = {zlostavljanje, znakovi zlostavljanja, za\v{s}tita djece}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljan Flander, Gordana and Bili\'{c}, Vesna and Znaor, Mirjana}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {594-600}, keywords = {abuse, sings of abuse, child protection}, title = {The role of the teacher in recognising abused, and neglected child}, keyword = {abuse, sings of abuse, child protection}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font