Pregled bibliografske jedinice broj: 771841
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta // Zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 594-600 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 771841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta
(The role of the teacher in recognising abused, and neglected child)
Autori
Buljan Flander, Gordana ; Bilić, Vesna ; Znaor, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 594-600
Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zlostavljanje; znakovi zlostavljanja; zaštita djece
(abuse; sings of abuse; child protection)
Sažetak
U radu se analiziraju podaci o prevalenciji i incidenciji zlostavljane djece u različitim zemljama u svijetu, a potom navode indikatori različitih vrsta zlostavljanja (fizičkog, emocionalnog i seksualnog) te zanemarivanja. Budući da su zlostavljana i zanemarena djeca bespomoćna i ovise o pomoći odraslih, educiran i senzibiliziran nastavnik koji prepoznaje znakove zlostavljanja i primjereno reagira može biti najvažnija osoba u prekidanju kruga zlostavljanja i u zaštiti djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb