Pregled bibliografske jedinice broj: 771734
Može li učenje tablice množenja biti zabavno?
Može li učenje tablice množenja biti zabavno? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2015), 62; 59-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 771734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li učenje tablice množenja biti zabavno?
(Can learning multiplication tables be fun?)
Autori
Loparić, Sanja
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 15
(2015), 62;
59-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
tablica množenja; didaktičke računalne igre
(multiplication tables; didactical computer games)
Sažetak
Početna nastava matematike za većinu djece je zanimljiva i zabavna. Prvi problemi se obično javljaju kod učenja tablice množenja. Zapamtiti sve te račune bez višestrukog ponavljanja je nemoguće. Današnja generacija djece nije naviknuta na „sjedenje pred knjigom“, a roditelji često nemaju niti vremena, niti strpljenja pomagati svom djetetu pri učenju. Stoga se javila ideja kako zainteresirati učenike za samostalno uvježbavanje tablice množenja. Jedan od načina mogao bi biti uvođenje didaktičkih računalnih igrica. Kako bi se ispitala korist upotrebe didaktičkih računalnih igri pri uvježbavanju tablice množenja izveli smo pedagoški eksperiment. Eksperimentom smo obuhvatili učenike drugih razreda pet osnovnih škola u Međimurskoj županiji. Cilj istraživanja je bio uočiti je li uvježbavanje tablice množenja upotrebom računalnih igri efikasnije od tradicionalnih nastavnih sredstava i pomagala (nastavni listići, igrice dremuckanje, ekipna natjecanja…).
Izvorni jezik
Hrvatski