Pregled bibliografske jedinice broj: 771593
Prometni sadržaji u nastavi prirode i društva
Prometni sadržaji u nastavi prirode i društva, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 771593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prometni sadržaji u nastavi prirode i društva
(Traffic content in teaching science)
Autori
Zukić, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
17.07
Godina
2013
Stranica
72
Mentor
Piršl, Elvi
Ključne riječi
promet; prometni odgoj i obrazovanje; prometni propisi
(traffic; traffic education; traffic regulation)
Sažetak
Prometno je obrazovanje veoma važno za sigurnost učenika. Ono se tijekom povijesti mijenjalo, no, činjenica je, da prometno obrazovanje vrlo važno za sigurnost najmlađih, vrijedi i dalje. Takvo obrazovanje podrazumijeva proces poučavanja i učenja učenika o sigurnosti i pravilima u prometu. Sadržaj prometnog obrazovanja često je podijeljen na različite razine prema razredima. Mnoge škole raspolažu s tzv. prometnim jedinicama koje imaju velik utjecaj i ulogu u učenju. Prometne jedinice zapravo su način prenošenja teorije u praksu. Glavni cilj tih jedinica je naučiti učenike kako se ponašati u prometu. Drugi ciljevi uključuju aktivno sudjelovanje i suradnju učenika, kako bi mogi vidjeti pravu prirodu prometa. U svrhu ovoga rada provedeno je istraživanje u tri škole na području Grada Rijeke. Ispitano je 162 učenika, a cilj je bio utvrditi razinu prometnog obazovanja učenika prvh razreda osnovne škole. Rezultati istraživanja pokazai su kako su, globalno gledajući, odgovori učenika koji su prošli određenu prometnu edukaciju odnosno obrazovanje, u značajnoj mjeri točniji u odgovorima, nego učenici koji to nisu prošli.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija