Pregled bibliografske jedinice broj: 771489
Marketing u audiovizualnoj industriji
Marketing u audiovizualnoj industriji, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 771489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u audiovizualnoj industriji
(Marketing in Audiovisual Industry)
Autori
Manestar, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2005
Stranica
180
Mentor
Kesić, Tanja
Ključne riječi
marketing; audiovizulana industrija; film
(marketing; audiovisual industry; film)
Sažetak
Kino, televizija i današnji novi mediji raznoliko su definirani kao industrijska umjetnost, oblici masovne komunikacije te audiovizualna industrija. Stvaranje audiovizualnog sadržaja, ili «kulturne zabave» (filmovi i televizijske serije) treba gledati iz trodimenzionalne perspektive, kao umjetnost, komunikaciju i stvaranje profita. Neki tvrde da se audiovizualna djela proizvode samo zbog profita, međutim to nije jedini aspekt stvaranja, djela obično imaju kreativne, društvene i kulturne vrijednosti. Stvaranje audiovizualnih djela je visokorizičan posao, zahvaljujući neophodno velikoj kapitalnoj investiciji te sporom procesu amortizacije na tržištima koja su vrlo nesigurna i nepredvidiva. No unatoč tome, audiovizualna industrija je postala rastuća međunarodna industrija koja se brzo mijenja i koja se po određenim karakteristikama razlikuje od drugih konvencionalnijih industrija. Marketinški alati koji se koriste u audiovizualnoj industriji kao što su smještanje proizvoda u radnju filma ili televizijsku emisiju, licenciranje i sponzoriranje postali su dominantni alati promocije u današnjim uvjetima poslovanja. Sistematična istraživanja koja su navedena u ovom djelu pokazuju da smještanje proizvoda, licenciranje i sponzoriranje dovode do povećane prepoznatljivosti proizvoda, usluge ili poduzeća koja se vežu uz sami sadržaj audiovizualne industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb