Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 771489

Marketing u audiovizualnoj industriji


Manestar, Silvija
Marketing u audiovizualnoj industriji, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 771489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u audiovizualnoj industriji
(Marketing in Audiovisual Industry)

Autori
Manestar, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.09

Godina
2005

Stranica
180

Mentor
Kesić, Tanja

Ključne riječi
marketing; audiovizulana industrija; film
(marketing; audiovisual industry; film)

Sažetak
Kino, televizija i današnji novi mediji raznoliko su definirani kao industrijska umjetnost, oblici masovne komunikacije te audiovizualna industrija. Stvaranje audiovizualnog sadržaja, ili «kulturne zabave» (filmovi i televizijske serije) treba gledati iz trodimenzionalne perspektive, kao umjetnost, komunikaciju i stvaranje profita. Neki tvrde da se audiovizualna djela proizvode samo zbog profita, međutim to nije jedini aspekt stvaranja, djela obično imaju kreativne, društvene i kulturne vrijednosti. Stvaranje audiovizualnih djela je visokorizičan posao, zahvaljujući neophodno velikoj kapitalnoj investiciji te sporom procesu amortizacije na tržištima koja su vrlo nesigurna i nepredvidiva. No unatoč tome, audiovizualna industrija je postala rastuća međunarodna industrija koja se brzo mijenja i koja se po određenim karakteristikama razlikuje od drugih konvencionalnijih industrija. Marketinški alati koji se koriste u audiovizualnoj industriji kao što su smještanje proizvoda u radnju filma ili televizijsku emisiju, licenciranje i sponzoriranje postali su dominantni alati promocije u današnjim uvjetima poslovanja. Sistematična istraživanja koja su navedena u ovom djelu pokazuju da smještanje proizvoda, licenciranje i sponzoriranje dovode do povećane prepoznatljivosti proizvoda, usluge ili poduzeća koja se vežu uz sami sadržaj audiovizualne industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (mentor)

Avatar Url Silvija Vig (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Manestar, Silvija
Marketing u audiovizualnoj industriji, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Manestar, S. (2005) 'Marketing u audiovizualnoj industriji', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Manestar, Silvija}, year = {2005}, pages = {180}, keywords = {marketing, audiovizulana industrija, film}, title = {Marketing u audiovizualnoj industriji}, keyword = {marketing, audiovizulana industrija, film}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Manestar, Silvija}, year = {2005}, pages = {180}, keywords = {marketing, audiovisual industry, film}, title = {Marketing in Audiovisual Industry}, keyword = {marketing, audiovisual industry, film}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font