Pregled bibliografske jedinice broj: 770775
NOVE PARADIGME STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA
NOVE PARADIGME STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA // International Conference MATRIB 2015 Materials, Wear, Recycling / Ćorić, D. ; Žmak, I. (ur.).
Vela Luka: Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2015. str. 300-307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 770775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NOVE PARADIGME STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA
(NEW PARADIGMS STRATEGY OF INTERNATIONALIZATION OF BUSINESS)
Autori
Rončević, Ante ; Mrvac, Nikola ; Milković, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
International Conference MATRIB 2015 Materials, Wear, Recycling
/ Ćorić, D. ; Žmak, I. - Vela Luka : Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2015, 300-307
Skup
International Conference MATRIB 2015 Materials, Wear, Recycling
Mjesto i datum
Vela Luka, Hrvatska, 25.06.2015. - 27.06.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
međunarodni marketing; strategije ulaska; stjecanja i spajanja; upravljanje promjenama
(international marketing; entry strategy; mergers and acquisitions; change management)
Sažetak
Stjecanja i spajanja poduzeća kao strategija rasta poduzeća potkraj dvadesetog stoljeća sve više postaje strategija ulaska poduzeća na strana tržišta. Tome su uvelike pridonijeli intenzivni globalizacijski procesi kroz liberalizaciju i deregulaciju te privatizaciju mnogih društvenih i gospodarskih područja. U ovom su radu prikazane strategije ulaska poduzeća na strana tržišta, a posebno je izložena jedna od najsloženih strategija ulaska na strana tržišta (stjecanja i spajanja poduzeća) s aspekta upravljanja promjenama u post-akvizicijskom periodu. Istaknuti su rizici s kojima se suočavaju sudionici akvizicijskog procesa te ponuđeni odgovori kako upravljati istima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb