Pregled bibliografske jedinice broj: 770381
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK // Informatologia, 47 (2014), 4; 243-256 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 770381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK
(MEDIA STUDY ON CORRELATION CONNECTION BETWEEN “LIKES” AND „VISUAL ELEMENTS OF FORM“ IN COMMUNICATION CONTENT PERCEPTION ON FACEBOOK)
Autori
Plenković, Mario ; Guščić, Kupinić, Darja ; Hadžić, Slobodan
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 47
(2014), 4;
243-256
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
komunikologija; mediji; vizualna komunikacija; Facebook; vizualni elementi forme; društvene mreže
(Communication Science; media; visual communication; Facebook; visual elements of form; social networks)
Sažetak
Ispitujući ulogu vizualnih elemenata autori pretpostavljaju utjecaj istih na percepciju sadržaja te slijedom toga aktivnosti dionika na Facebooku. Autori također istražuju relaciju između “sviđanja” i dosega postova na analiziranom uzorku, otkrivajuči pri tom postojanje i drugih elemenata koji mogu utjecati na promatranu pojavu i sugerirajući moguće pravce budućih istraživanja. Rezultati istraživanja potvrđuju presudnu ulogu relevantnosti sadržaja na njegovo usvajanje u odnosu na vizualnu prezentaciju istog, kao i postojanje blage korelacije između dosega i broja “sviđanja".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus