Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 770381

MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK


Plenković, Mario; Guščić, Kupinić, Darja; Hadžić, Slobodan
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK // Informatologia, 47 (2014), 4; 243-256 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 770381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK
(MEDIA STUDY ON CORRELATION CONNECTION BETWEEN “LIKES” AND „VISUAL ELEMENTS OF FORM“ IN COMMUNICATION CONTENT PERCEPTION ON FACEBOOK)

Autori
Plenković, Mario ; Guščić, Kupinić, Darja ; Hadžić, Slobodan

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 47 (2014), 4; 243-256

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
komunikologija; mediji; vizualna komunikacija; Facebook; vizualni elementi forme; društvene mreže
(Communication Science; media; visual communication; Facebook; visual elements of form; social networks)

Sažetak
Ispitujući ulogu vizualnih elemenata autori pretpostavljaju utjecaj istih na percepciju sadržaja te slijedom toga aktivnosti dionika na Facebooku. Autori također istražuju relaciju između “sviđanja” i dosega postova na analiziranom uzorku, otkrivajuči pri tom postojanje i drugih elemenata koji mogu utjecati na promatranu pojavu i sugerirajući moguće pravce budućih istraživanja. Rezultati istraživanja potvrđuju presudnu ulogu relevantnosti sadržaja na njegovo usvajanje u odnosu na vizualnu prezentaciju istog, kao i postojanje blage korelacije između dosega i broja “sviđanja".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)

Avatar Url Slobodan Hadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario; Guščić, Kupinić, Darja; Hadžić, Slobodan
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK // Informatologia, 47 (2014), 4; 243-256 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Plenković, M., Guščić, Kupinić, Darja & Hadžić, S. (2014) MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK. Informatologia, 47 (4), 243-256.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Had\v{z}i\'{c}, Slobodan}, year = {2014}, pages = {243-256}, keywords = {komunikologija, mediji, vizualna komunikacija, Facebook, vizualni elementi forme, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, journal = {Informatologia}, volume = {47}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVI\DJANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADR\v{Z}AJA NA FACEBOOK}, keyword = {komunikologija, mediji, vizualna komunikacija, Facebook, vizualni elementi forme, dru\v{s}tvene mre\v{z}e} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario and Had\v{z}i\'{c}, Slobodan}, year = {2014}, pages = {243-256}, keywords = {Communication Science, media, visual communication, Facebook, visual elements of form, social networks}, journal = {Informatologia}, volume = {47}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {MEDIA STUDY ON CORRELATION CONNECTION BETWEEN “LIKES” AND „VISUAL ELEMENTS OF FORM“ IN COMMUNICATION CONTENT PERCEPTION ON FACEBOOK}, keyword = {Communication Science, media, visual communication, Facebook, visual elements of form, social networks} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font