Pregled bibliografske jedinice broj: 770361
PREDODŽBE NOVINARA O VAŽNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA U PROIZVODNJI MEDIJSKIH SADRŽAJA
PREDODŽBE NOVINARA O VAŽNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA U PROIZVODNJI MEDIJSKIH SADRŽAJA // Media, Culture and Public Relations, 5 (2014), 1; 17-29 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 770361 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PREDODŽBE NOVINARA O VAŽNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA U PROIZVODNJI MEDIJSKIH SADRŽAJA
(JOURNALISTS’ PERCEPTION OF THE IMPORTANCE OF SOCIAL NETWORKS IN THE PRODUCTION OF MEDIA CONTENTS)
Autori
Žlof, Ksenija ; Herljević Zlatko ; Hadžić, Slobodan
Izvornik
Media, Culture and Public Relations (1333-6371) 5
(2014), 1;
17-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društvene mreže ; vjerodostojnost ; medijski sadržaji ; provjeravanje informacija
(social networks ; reliability ; media contents ; checking information)
Sažetak
Medijska komunikacija danas se više ne može zamisliti bez uporabe društvenih mreža. Gotovo da bi se moglo ustvrditi da su društvene mreže prodrle u sve pore poslovnoga, ali i privatnog života. Štoviše, na društvenim mrežama ta se dva područja često i isprepleću. Cilj je ovog rada istražiti predodžbu novinara o važnosti društvenih mreža u proizvodnji medijskih sadržaja. Pretpostavili smo da društvene mreže utječu na proizvodnju medijskih sadržaja, a željeli smo ustanoviti i jesu li pritom društvene mreže za medijsku komunikaciju više korisne ili štetne
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija