Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 769904

Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima


Hadžić, Slobodan
Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima // Društvo i tehnologija / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 57-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 769904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima
(Media and advertising industry- Croatian experience in comparison with global trends)

Autori
Hadžić, Slobodan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija / Mario Plenković - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2002, 57-61

ISBN
978-953-6226-25-2

Skup
Društvo i tehnologija

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 28.06.2002. - 30.06.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
industrija medija; oglašivačka industrija; trendovi; predikcija
(media industry; advertising industry; trends; prediction)

Sažetak
Komparativna analiza trendova medijske i oglašivačke industrije Hrvatske u komparaciji sa razvijenim zapadnim zemljama, kao i predikcija trendova u hrvatskom medijskom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Slobodan Hadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hadžić, Slobodan
Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima // Društvo i tehnologija / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 57-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hadžić, S. (2002) Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima. U: Mario Plenković (ur.)Društvo i tehnologija.
@article{article, author = {Had\v{z}i\'{c}, Slobodan}, year = {2002}, pages = {57-61}, keywords = {industrija medija, ogla\v{s}iva\v{c}ka industrija, trendovi, predikcija}, isbn = {978-953-6226-25-2}, title = {Industrija medija i ogla\v{s}iva\v{c}ka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima}, keyword = {industrija medija, ogla\v{s}iva\v{c}ka industrija, trendovi, predikcija}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Had\v{z}i\'{c}, Slobodan}, year = {2002}, pages = {57-61}, keywords = {media industry, advertising industry, trends, prediction}, isbn = {978-953-6226-25-2}, title = {Media and advertising industry- Croatian experience in comparison with global trends}, keyword = {media industry, advertising industry, trends, prediction}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font