Pregled bibliografske jedinice broj: 769904
Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima
Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima // Društvo i tehnologija / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2002. str. 57-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 769904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Industrija medija i oglašivačka industrija- hrvatska iskustva u komparaciji sa svjetskim trendovima
(Media and advertising industry- Croatian experience in comparison with global trends)
Autori
Hadžić, Slobodan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija
/ Mario Plenković - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2002, 57-61
ISBN
978-953-6226-25-2
Skup
Društvo i tehnologija
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 28.06.2002. - 30.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
industrija medija; oglašivačka industrija; trendovi; predikcija
(media industry; advertising industry; trends; prediction)
Sažetak
Komparativna analiza trendova medijske i oglašivačke industrije Hrvatske u komparaciji sa razvijenim zapadnim zemljama, kao i predikcija trendova u hrvatskom medijskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti