Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 769587

Istraživački usmjerena nastava prirode i društva


Čondrić, Anja
Istraživački usmjerena nastava prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 769587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživački usmjerena nastava prirode i društva
(Inquiry-based science and social studies teaching)

Autori
Čondrić, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.10

Godina
2014

Stranica
38

Mentor
Bertić, Daniela

Neposredni voditelj
Letina, Alena

Ključne riječi
istraživačko učenje; model znanstvenog istraživanja; mišljenje učitelja
(inquiry based learning; the model of scientific research; teachers' opinions)

Sažetak
Istraživački usmjereno učenje smatra se specifičnim načinom učenja koje je od velike važnosti za razvoj mišljenja i ključnih kompetencija učenika 21. stoljeća. U istraživačkoj nastavi učitelj preuzima ulogu moderatora odgojno-obrazovnog procesa te motivacijskog kreatora nastave. U ovom su radu izložena obilježja i brojne prednosti istraživački usmjerene nastave prirode i društva. Također, s obzirom na činjenicu da stavovi pojedinca značajno utječu na ponašanje pojedinca prema okolini, u ovom su radu prikazani rezultati istraživanja kojem je cilj bio ispitati na koji način učitelji procjenjuju svoje kompetencije i motivaciju za planiranje i provođenje istraživačke nastave, prednosti i nedostatke istraživačke nastave, te utvrditi učestalost provođenja istraživačke nastave u njihovoj svakodnevnoj nastavnoj praksi. Navedeno istraživanje je provedeno u lipnju 2014. godine, a uzorak čini 51 učitelj razredna nastave s područja Krapinsko – Zagorske županije te županije Grada Zagreba. Rezultati istraživanja su pokazali da se učitelji procjenjuju kompetentnima i motiviranima za provođenje istraživačke nastave prirode i društva te su svjesni prednosti i nedostataka ovakvog oblika rada, no u nastavi ga provode nedovoljno često.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čondrić, Anja
Istraživački usmjerena nastava prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Čondrić, A. (2014) 'Istraživački usmjerena nastava prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ondri\'{c}, Anja}, year = {2014}, pages = {38}, keywords = {istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, model znanstvenog istra\v{z}ivanja, mi\v{s}ljenje u\v{c}itelja}, title = {Istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, model znanstvenog istra\v{z}ivanja, mi\v{s}ljenje u\v{c}itelja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ondri\'{c}, Anja}, year = {2014}, pages = {38}, keywords = {inquiry based learning, the model of scientific research, teachers' opinions}, title = {Inquiry-based science and social studies teaching}, keyword = {inquiry based learning, the model of scientific research, teachers' opinions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font