Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 769418

Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije – primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet


Videk, Vlatko
Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije – primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički, Zagreb


CROSBI ID: 769418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije – primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet
(Concept of hyperreality and creation of tourism attraction – example of shopping centre Roses Fashion Outlet)

Autori
Videk, Vlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
89

Mentor
Opačić, Vuk Tvrtko

Ključne riječi
Baudrillard; hiperrealno; turistička atrakcija; trgovački centar; Roses Fashion Outlet
(Baudrillard; hyperreality; tourism attraction; shopping centre; Roses Fashion Outlet)

Sažetak
Hiperrealno i turističke atrakcije u međusobnoj su povezanosti, a kao ogledni primjerak tog odnosa poslužuju trgovački centri. Često zvani kao mjesta potrošnje ili korištenja slobodnog vremena, postaju sve izrazitiji faktor kod turističkih tokova i dokoličarskih aktivnosti. Trgovački centar Roses Fashion Outlet jedini je trgovački centar u Krapinsko – zagorskoj županiji, a zbog više paralelnih perspektiva u radu, uočava se kako je Roses istovremeno nemjesto i hiperrealno mjesto ili i outlet koji to zapravo nije. U radu će problematika biti interpretirana kroz poststrukturalistički geografski diskurs, a temeljna metoda je intervju. Na oblikovanje identiteta određenog turističkog potencijala i atrakcije utječu formalne institucije, ali i svi ostali sudionici u prostoru. Sve to se očituje u prostoru kroz simboličku i fizičku razmjenu između ljudi i nekog objekta, ali ovisno iz koje perspektive gledamo, uočavamo i suprotan proces gdje „objekt“ označuje nas.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vuk Tvrtko Opačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Videk, Vlatko
Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije – primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički, Zagreb
Videk, V. (2015) 'Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije – primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Videk, Vlatko}, year = {2015}, pages = {89}, keywords = {Baudrillard, hiperrealno, turisti\v{c}ka atrakcija, trgova\v{c}ki centar, Roses Fashion Outlet}, title = {Koncept hiperrealnosti i stvaranje turisti\v{c}ke atrakcije – primjer trgova\v{c}kog centra Roses Fashion Outlet}, keyword = {Baudrillard, hiperrealno, turisti\v{c}ka atrakcija, trgova\v{c}ki centar, Roses Fashion Outlet}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Videk, Vlatko}, year = {2015}, pages = {89}, keywords = {Baudrillard, hyperreality, tourism attraction, shopping centre, Roses Fashion Outlet}, title = {Concept of hyperreality and creation of tourism attraction – example of shopping centre Roses Fashion Outlet}, keyword = {Baudrillard, hyperreality, tourism attraction, shopping centre, Roses Fashion Outlet}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font