Pregled bibliografske jedinice broj: 769271
Urbano i ruralne razlike u bavljenju kineziološkim aktivnostima i provođenju slobodnog vremena učenika primarnog obrazovanja
Urbano i ruralne razlike u bavljenju kineziološkim aktivnostima i provođenju slobodnog vremena učenika primarnog obrazovanja // Zbornik radova Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 136-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 769271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Urbano i ruralne razlike u bavljenju kineziološkim aktivnostima i provođenju slobodnog vremena učenika primarnog obrazovanja
(Differences in Dealing With Kinesiological Activities and Leisure Time Among Urban and Rural Primary School Pupils)
Autori
Jenko Miholić, Srna ; Hraski, Marijana ; Juranić, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost
/ Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 136-145
ISBN
978-953-7210-78-6
Skup
Konferencija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Kineziološka edukacija
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dječaci; djevojčice; grad; niži razredi osnovne škole; selo
(boys; girls; countryside; city; lower grades of primary school)
Sažetak
Cilj rada bio je otkriti kako učenici primarnog obrazovanja provode svoje slobodno vrijeme i u kojoj se tada mjeri bave kineziološkim aktivnostima u odnosu na mjesto odrastanja, odnosno da li žive u ruralnom ili urbanom području. Istraživanje je provedeno na ukupno 139 učenika nižih razreda osnovne škole. Ispitanici su bili podvrgnuti anketnom upitniku koji se sastojao od osam čestica. Dobiveni podaci su obrađeni metodama deskriptivne statistike, a za testiranje razlika između učenika u odnosu na mjesto življenja korišten je hi-kvadrat test (χ2). Dobiveni rezultati pokazali su vrlo malo razlika u načinu provođenja slobodnog vremena u odnosu na mjesto odrastanja djece, ali i neke alarmantne momente kada se govori o udjelu djece koja kineziološke aktivnosti ne smatraju privlačnim izborom za provođenje slobodnog vremena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb