Pregled bibliografske jedinice broj: 769001
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Zagreb: Masmedia, 2006
CROSBI ID: 769001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
(Marketing and management in culture and arts)
Autori
Pavičić, J. ; Alfirević, N. ; Aleksić, Lj.
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Masmedia
Grad
Zagreb
Godina
2006
Stranica
352
ISBN
9531574871
Ključne riječi
marketing; menadžment; kultura i umjetnost
(marketing; management; culture and arts)
Sažetak
Ova knjiga - sveučilišni udžbenik Sveučilišta u Splitu se sastoji od pet poglavlja, u kojima se obrađuju sljedeće teme: 1. Analiza kulturnih institucija i djelatnosti kulture i umjetnosti, 2. Analiza okruženja i vlastite organizacije, 3. Menadžment u kulturi i menadžerske vještine za upravljanje organizacijama kulture i umjetnosti, 4. Temeljna načela i specifičnosti marketinga institucija i organizacija kulture i umjetnosti, te 5. Niz izabranih izdvojenih tema u marketingu i menadžmentu institucija u kulturi i umjetnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb