Pregled bibliografske jedinice broj: 768078
Uloga suvremenih informacijskih komunikacijskih tehnologija u kvaliteti tjelesne i zdrastvene kulture
Uloga suvremenih informacijskih komunikacijskih tehnologija u kvaliteti tjelesne i zdrastvene kulture // Zbornik radova 24. ljetne škole kineziologa - Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2015. str. 18-33 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 768078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga suvremenih informacijskih komunikacijskih tehnologija u kvaliteti tjelesne i zdrastvene kulture
(Role of modern informational communication technologies on quality of physical education)
Autori
Jurak, Gregor ; Prskalo, Ivan ; Babin, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 24. ljetne škole kineziologa - Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2015, 18-33
ISBN
978-953-7965-04-4
Skup
24. ljetna škole kineziologa - Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 30.06.2015. - 04.07.2015
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Informacijsko komunikacijska tehnologija; e-učenje; dvorana; kurikulska korelacija
(information communication technology; e-learning; gymnasium; cross-curricular connections)
Sažetak
Značajne promjene u okruženju u kojem mladi ljudi odrastaju, posljedice istih na antropološka obilježja mladih zahtijevaju drugačiji pristup podučavanju. Ovaj rad se, dakle, bavi izazovima kako na najbolji način iskoristiti suvremene uvjete života mladih ljudi i njihovih roditelja u kineziološkoj kulturi. Pretjerano ili nepotrebno korištenje različitih informacijsko komunikacijskih tehnologija mogu narušiti glavnu svrhu tjelesne i zdravstvene kulture – dobivanje odgovarajuće količine kvalitetne tjelesne aktivnosti kako bi optimizirali antropološki status. Rad predstavlja kritičko korištenje IKT-u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi gdje se IKT koristi prvenstveno za davanje učenicima kontrolne povratne informacije o rezultatima rada. Na taj način učenici aktivno sudjeluju u postupku razvoja motoričke sposobnosti, poboljšanju kontrole kretanja i razumijevanju značaja vježbanja. Koncept eLAN eksperimentalnog okruženja učenja tjelesne i zdravstvene kulture koji se sastoji od kombiniranja i integriranja različitih tehnoloških usluga na dijagnostičkoj bazi s materijalima za e-učenje za bolje razumijevanje sadržaja tjelesne i zdravstvene kulture u dvorani je predstavljen kao jedno od mogućih rješenja. Ovaj okvir pozicionira dvoranu kao moderno okruženje za provedbu tjelesne i zdravstvene kulture kroz interdisciplinarnu suradnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Kineziološki fakultet, Split