Pregled bibliografske jedinice broj: 767749
Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta
Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta // PTT saobraćaj, 3 (1981), 4; 10-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 767749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta
(The needs of users of postal services and post office opening hours)
Autori
Kadoić, Zlatko
Izvornik
PTT saobraćaj (0352-0056) 3
(1981), 4;
10-11
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
radno vrijeme; poštanski promet; pošta; korisnici usluga;
(working hours; postal service; post office; service users;)
Sažetak
Pronalaženjem najboljeg rješenja, odnosno najpovoljnijeg, kako za korisnike PTT usluga tako i za poštanske organizacije moguće je uz usuglašavanje stavova sa korisnicima poštanskih i drugih usluga za područje svake jedinice PTT mreže, direktnim dogovorima sa lokalnom upravom na području koje se nalaze poštanski uredi, uzimajući pritom u obzir stavove potrebe i mogućnosti obiju strana. Potrebito je postepeno osloboditi se shvaćanja o našoj, „navodnoj“, tradicionalnoj obvezi da se obuhvate sva naselja u zemlji kvalitetnim pružanjem poštanskih usluga, jer to naprosto nismo u stanju uz ovakve niske, društveno određene cijene. Ocjenjuje se stoga , da je nastupilo vrijeme kada valja obznaniti da funkcionalnost poštanske mreže nije zavisna od ekonomskih zakonitosti ponude i potražnje i da, imajući u vidu zakonske propise o funkcionalnosti i kvalitetu usluga u sustavu poštanskog prometa poštanske organizacije nisu u mogućnosti utjecati na razinu rentabilnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija
Napomena
Simpozij PTT poduzeća ZJPTT u Kikindi, Svibanj 1981. godine - stručni rad - izlaganje na simpoziju.