Pregled bibliografske jedinice broj: 767554
Poslovni modeli u Going Concern konceptu temeljeni na međuovisnosti kategorija stvaranja, očuvanja i zadržavanja vrijednosti
Poslovni modeli u Going Concern konceptu temeljeni na međuovisnosti kategorija stvaranja, očuvanja i zadržavanja vrijednosti // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2015), 1; 199-216 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 767554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni modeli u Going Concern konceptu temeljeni na međuovisnosti kategorija stvaranja, očuvanja i zadržavanja vrijednosti
(Business models in the Going Concern concept based on the relationship of value creation, value capture and value retention categories)
Autori
Brlečić Valčić, Sonja
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 24
(2015), 1;
199-216
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
poslovni modeli ; stvaranje vrijednosti ; zadržavanje vrijednosti ; očuvanje vrijednosti ; održivost poslovanja
(business models ; value creation ; value capture ; value retention ; business sustainability)
Sažetak
Suvremeni ekonomski koncepti usredotočeni su na održive modele poslovanja. Stoga bi u kontekstu going concern koncepta osnovni organizacijski ciljevi trebali biti usmjereni ka ključnim procesima i resursima koji pridonose stvaranju, očuvanju i zadržavanju vrijednosti. To se odnosi na identifikaciju i analizu međuovisnosti vrijednosnih kategorija, te usmjeravanje poslovnih strategija na pravilno upravljanje vrijednosnim lancem. U tom procesu vrlo su važni međusobni odnosi i povjerenje svih sudionika stvaranja vrijednosti, kako bi se mogli stvarati zadovoljavajući pozitivni novčani tokovi temeljem poslovne izvrsnosti, kapitalne strukture i konkurentnosti poduzeća. Takvo poslovanje ujedno služi i promicanju gospodarskih i društvenih vrijednosti u zajednicama u kojima poduzeće posluje pa je dio modernih shared value koncepata. Održive prednosti stvaraju se optimalnom kombinacijom stvaranja i zadržavanja vrijednosti. Zbog toga se u radu predlaže konceptualni model stvaranja i zadržavanja vrijednosti u svrhu razvoja učinkovitih poslovnih rješenja za održivo i dugotrajno poslovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Sveučilište Libertas
Profili:
Sonja Brlečić Valčić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Publishing
- DOAJ
- ProQuest