Pregled bibliografske jedinice broj: 767544
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 767544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture
(Opinions of students of younger school age on the musical games in teaching of music)
Autori
Gal, Marijeta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
30.06
Godina
2015
Stranica
67
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
glazbene igre; nastava glazbene kulture; razredna nastava
(music games; music lessons; early primary school education)
Sažetak
Od školske godine 2006./07. nastava glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole izvodi se prema otvorenome modelu, a prisutna su područja pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elementa glazbene kreativnosti u koje ubrajamo i glazbene igre. Prema njemu, slušanje glazbe jedina je obvezna aktivnost, a ostali sadržaji ovise o izboru učitelja. U nastavnom programu glazbene kulture preporučuje se često korištenje glazbenih igara zbog toga što utječu na razvoj glazbenih sposobnosti učenika. U okviru ovoga rada, u ožujku 2015. godine, provedeno je istraživanje u prva tri razreda Osnovne škole „Mate Lovrak“ u Vladislavcima. Cilj je istraživanja bio spoznati jesu li učenici mlađe školske dobi zainteresirani za glazbene igre, koje glazbene igre preferiraju i ima li razlike u preferenciji različitih glazbenih igara s obzirom na dob učenika. Rezultati su pokazali da učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Također, ustanovljeno je i da odrastanjem opada interes za glazbene igre. S obzirom na dob, učenici prvog razreda i trećeg razreda više vole izvoditi igre s ritmovima, dok su učenicima drugog razreda draže igre s pjevanjem. Kako je ovo istraživanje pokazalo da učenici vole izvoditi glazbene igre, učitelji im trebaju i omogućiti njihovo izvođenje i to ponajprije glazbenih igara s ritmovima jer ih učenici prva tri razreda osnove škole najviše preferiraju. Zbog toga, učitelji bi trebali iskoristiti mogućnost otvorenoga modela nastave glazbene kulture, osluškivati želje učenika te stvoriti suradničko i poticajno okruženje kako bi nastava glazbe bila zanimljiva i dinamična.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)