Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 767544

Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture


Gal, Marijeta
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 767544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture
(Opinions of students of younger school age on the musical games in teaching of music)

Autori
Gal, Marijeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
30.06

Godina
2015

Stranica
67

Mentor
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
glazbene igre; nastava glazbene kulture; razredna nastava
(music games; music lessons; early primary school education)

Sažetak
Od školske godine 2006./07. nastava glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole izvodi se prema otvorenome modelu, a prisutna su područja pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elementa glazbene kreativnosti u koje ubrajamo i glazbene igre. Prema njemu, slušanje glazbe jedina je obvezna aktivnost, a ostali sadržaji ovise o izboru učitelja. U nastavnom programu glazbene kulture preporučuje se često korištenje glazbenih igara zbog toga što utječu na razvoj glazbenih sposobnosti učenika. U okviru ovoga rada, u ožujku 2015. godine, provedeno je istraživanje u prva tri razreda Osnovne škole „Mate Lovrak“ u Vladislavcima. Cilj je istraživanja bio spoznati jesu li učenici mlađe školske dobi zainteresirani za glazbene igre, koje glazbene igre preferiraju i ima li razlike u preferenciji različitih glazbenih igara s obzirom na dob učenika. Rezultati su pokazali da učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Također, ustanovljeno je i da odrastanjem opada interes za glazbene igre. S obzirom na dob, učenici prvog razreda i trećeg razreda više vole izvoditi igre s ritmovima, dok su učenicima drugog razreda draže igre s pjevanjem. Kako je ovo istraživanje pokazalo da učenici vole izvoditi glazbene igre, učitelji im trebaju i omogućiti njihovo izvođenje i to ponajprije glazbenih igara s ritmovima jer ih učenici prva tri razreda osnove škole najviše preferiraju. Zbog toga, učitelji bi trebali iskoristiti mogućnost otvorenoga modela nastave glazbene kulture, osluškivati želje učenika te stvoriti suradničko i poticajno okruženje kako bi nastava glazbe bila zanimljiva i dinamična.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gal, Marijeta
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Gal, M. (2015) 'Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gal, Marijeta}, year = {2015}, pages = {67}, keywords = {glazbene igre, nastava glazbene kulture, razredna nastava}, title = {Mi\v{s}ljenja u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture}, keyword = {glazbene igre, nastava glazbene kulture, razredna nastava}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gal, Marijeta}, year = {2015}, pages = {67}, keywords = {music games, music lessons, early primary school education}, title = {Opinions of students of younger school age on the musical games in teaching of music}, keyword = {music games, music lessons, early primary school education}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font