Pregled bibliografske jedinice broj: 767328
Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja
Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja // MIPRO 2015 / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija, 2015. str. 1127-1133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 767328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja
(The use of computer animation in teaching technology in general compulsory education)
Autori
Purković, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2015
/ Biljanović, Petar - Opatija, 2015, 1127-1133
ISBN
978-953-233-083-0
Skup
MIPRO 2015
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.05.2015. - 29.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija tehnike ; kontekstualna nastava i učenje ; nastavni kontekst ; računalna animacija ; tehničko obrazovanje
(technology education ; contextual teaching and learning ; teaching context ; computer animation ; compulsory education)
Sažetak
Suvremeno temeljno tehničko obrazovanje zahtijeva sve učinkovitije metode, postupke, strategije i pristupe razvoju tehničko- tehnoloških kompetencija učenika. Problem razvoja tih kompetencija izražen je zbog nedostatnih materijalno-tehničkih i organizacijskih uvjeta, ali i zbog iskustvenih ograničenja učenika, povezanih s razinom obrazovanja i dobi učenika. Konstruktivistička teorija i kontekstualni pristup nastavi i učenju predstavljaju temelj za razvoj potrebnih kompetencija učenika, ali je osmišljavanje prikladnog nastavnog konteksta često složeno i neizvjesno. Prikladna uporaba računalnih animacija bi mogla doprinijeti oplemenjivanju kontekstualne nastave, kao segment koji može upotpuniti prazninu između teorijske podloge i praktičnih tehničko- tehnoloških vještina. U tom smislu u radu se iznose uvjeti i ograničenja uporabe animacije u metodičkom i tehničkom smislu, te se predlaže utemeljeni metodički okvir za primjenu animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija