Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 767328

Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja


Purković, Damir
Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja // MIPRO 2015 / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija, 2015. str. 1127-1133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 767328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja
(The use of computer animation in teaching technology in general compulsory education)

Autori
Purković, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2015 / Biljanović, Petar - Opatija, 2015, 1127-1133

ISBN
978-953-233-083-0

Skup
MIPRO 2015

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.05.2015. - 29.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
edukacija tehnike ; kontekstualna nastava i učenje ; nastavni kontekst ; računalna animacija ; tehničko obrazovanje
(technology education ; contextual teaching and learning ; teaching context ; computer animation ; compulsory education)

Sažetak
Suvremeno temeljno tehničko obrazovanje zahtijeva sve učinkovitije metode, postupke, strategije i pristupe razvoju tehničko- tehnoloških kompetencija učenika. Problem razvoja tih kompetencija izražen je zbog nedostatnih materijalno-tehničkih i organizacijskih uvjeta, ali i zbog iskustvenih ograničenja učenika, povezanih s razinom obrazovanja i dobi učenika. Konstruktivistička teorija i kontekstualni pristup nastavi i učenju predstavljaju temelj za razvoj potrebnih kompetencija učenika, ali je osmišljavanje prikladnog nastavnog konteksta često složeno i neizvjesno. Prikladna uporaba računalnih animacija bi mogla doprinijeti oplemenjivanju kontekstualne nastave, kao segment koji može upotpuniti prazninu između teorijske podloge i praktičnih tehničko- tehnoloških vještina. U tom smislu u radu se iznose uvjeti i ograničenja uporabe animacije u metodičkom i tehničkom smislu, te se predlaže utemeljeni metodički okvir za primjenu animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Damir Purković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Purković, Damir
Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja // MIPRO 2015 / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija, 2015. str. 1127-1133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Purković, D. (2015) Primjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja. U: Biljanović, P. (ur.)MIPRO 2015.
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2015}, pages = {1127-1133}, keywords = {edukacija tehnike, kontekstualna nastava i u\v{c}enje, nastavni kontekst, ra\v{c}unalna animacija, tehni\v{c}ko obrazovanje}, isbn = {978-953-233-083-0}, title = {Primjena ra\v{c}unalne animacije u nastavi op\'{c}eg obveznog tehni\v{c}kog odgoja i obrazovanja}, keyword = {edukacija tehnike, kontekstualna nastava i u\v{c}enje, nastavni kontekst, ra\v{c}unalna animacija, tehni\v{c}ko obrazovanje}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2015}, pages = {1127-1133}, keywords = {technology education, contextual teaching and learning, teaching context, computer animation, compulsory education}, isbn = {978-953-233-083-0}, title = {The use of computer animation in teaching technology in general compulsory education}, keyword = {technology education, contextual teaching and learning, teaching context, computer animation, compulsory education}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font