Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 767075

Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece


Nenadić-Bilan, Diana
Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.)., 2015. str. -


CROSBI ID: 767075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece
(The meaning of the Bologna process in the preschool teacher education)

Autori
Nenadić-Bilan, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene

Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Grad
Split

Godina
2015

Raspon stranica

ISBN
978-953-7395-73-5

Ključne riječi
bolonjski proces ; obrazovanje odgojitelja ; sveučilišni studij ranog i predškolskog odgoja
(Bologna process ; preschool teachers’ education ; university study of early and preschool education)

Sažetak
Republika Hrvatska je započela harmonizaciju visokog obrazovanja s Europskom unijom potpisivanjem Bolonjske deklaracije 2001.godine. Od akademske godine 2005./2006. svi sveučilišni studiji u Hrvatskoj usklađeni su sa zahtjevima bolonjskoga procesa. Implementacijom Bolonjske deklaracije osigurali su se uvjeti utemeljenja sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se obrazlažu pozitivni učinci provedbe bolonjskog procesa, ali i uočeni nedostaci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Nenadić-Bilan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nenadić-Bilan, Diana
Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.)., 2015. str. -
Nenadić-Bilan, D. (2015) Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece. U: Ivon, H. & Mendeš, B. (ur.) Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene. Split, str. -.
@inbook{inbook, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, year = {2015}, pages = {---}, keywords = {bolonjski proces, obrazovanje odgojitelja, sveu\v{c}ili\v{s}ni studij ranog i pred\v{s}kolskog odgoja}, isbn = {978-953-7395-73-5}, title = {Zna\v{c}enje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja pred\v{s}kolske djece}, keyword = {bolonjski proces, obrazovanje odgojitelja, sveu\v{c}ili\v{s}ni studij ranog i pred\v{s}kolskog odgoja}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, year = {2015}, pages = {---}, keywords = {Bologna process, preschool teachers’ education, university study of early and preschool education}, isbn = {978-953-7395-73-5}, title = {The meaning of the Bologna process in the preschool teacher education}, keyword = {Bologna process, preschool teachers’ education, university study of early and preschool education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font