Pregled bibliografske jedinice broj: 767075
Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece
Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.)., 2015. str. -
CROSBI ID: 767075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju
odgojitelja predškolske djece
(The meaning of the Bologna process in the
preschool teacher education)
Autori
Nenadić-Bilan, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
bolonjski proces ; obrazovanje odgojitelja ; sveučilišni studij ranog i predškolskog odgoja
(Bologna process ; preschool teachers’ education ; university study of early and preschool education)
Sažetak
Republika Hrvatska je započela harmonizaciju visokog obrazovanja s Europskom unijom potpisivanjem Bolonjske deklaracije 2001.godine. Od akademske godine 2005./2006. svi sveučilišni studiji u Hrvatskoj usklađeni su sa zahtjevima bolonjskoga procesa. Implementacijom Bolonjske deklaracije osigurali su se uvjeti utemeljenja sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se obrazlažu pozitivni učinci provedbe bolonjskog procesa, ali i uočeni nedostaci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Diana Nenadić-Bilan
(autor)