Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 767069

Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja


Nenadić-Bilan, Diana
Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja // Međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (3 ; 2015), 2017. (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 767069 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja
(Incidence and forms of partnership between parents and preschool children)

Autori
Nenadić-Bilan, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (3 ; 2015)

Mjesto i datum
,

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
roditelji ; odgojitelji ; partnerstvo ; predškolska ustanova
(parents ; preschool teachers ; partnership ; preschool institution)

Sažetak
Na uzorku od 350 roditelja djece predškolske dobi provedeno je ispitivanje učestalosti i oblika realizacije partnerstva između roditelja i odgojitelja. Dobiveni rezultati ukazuju na nedovoljnu nazočnost pojedinih oblika partnerstva, što može priječiti odgojitelje u boljem poznavanju obiteljskog konteksta djeteta, dubljem razumijevanju djetetovih potreba i interesa te boljem razumijevanju roditelja i njihovih poteškoća u nošenju s roditeljskom ulogom. Unatoč nedovoljnoj razini postignutog partnerstva, roditelji su izrazili visoku razinu zadovoljstva suradnjom s odgojiteljima. Rezultati istraživanja ostvarenog partnerstva ukazuju na raskorak između predškolske teorije i prakse. Iako je svim ključnim zakonima i aktima o predškolskom odgoju te suvremenim istraživanjima potvrđen značaj uspostave partnerskih odnosa, rezultati našeg istraživanja ukazuju na njihovu nedovoljnu aktualizaciju u praksi predškolskog odgoja. U promoviranju važnosti ranog razvoja i odgoja djece te u pružanju edukativne potpore roditeljima valja kontinuirano provoditi temeljne oblike partnerskih odnosa kako između roditelja i odgojitelja, tako i drugih stručnjaka u predškolskim ustanovama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Nenadić-Bilan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nenadić-Bilan, Diana
Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja // Međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (3 ; 2015), 2017. (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Nenadić-Bilan, D. (2017) Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja. U: Međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (3 ; 2015).
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, year = {2017}, keywords = {roditelji, odgojitelji, partnerstvo, pred\v{s}kolska ustanova}, title = {U\v{c}estalost i oblici partnerstva izme\dju roditelja i odgojitelja}, keyword = {roditelji, odgojitelji, partnerstvo, pred\v{s}kolska ustanova} }
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, year = {2017}, keywords = {parents, preschool teachers, partnership, preschool institution}, title = {Incidence and forms of partnership between parents and preschool children}, keyword = {parents, preschool teachers, partnership, preschool institution} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font